آموزش کامل اصطلاحات فرانسوی / The Complete IDIOT'S Guide to Learning French

آموزش کامل اصطلاحات فرانسوی The Complete IDIOT'S Guide to Learning French

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : GAIL Stein
  • تعداد صفحه : 513

توضیحات

این کتاب یک مرجع کامل اصطلاحات فرانسوی برای آموزش این زبان می باشد .که در واقع بوسیله یک محیطی جذاب چه برای دانشجویان و چه معلمان زبان فرانسه باعث یادگیری زبان فرانسوی به اصطلاحات پرکاربرد فرانسوی می شود. به جای سر و کله و زدن با افعل زمان ها و لغات فرانسوی شما به راحتی مب توانید فرانسه را همراه با تصاویر و اصطلاحات روزمره فرانسه آموزش ببینید.این کتاب همچنین شامل نصایح دوستانه برای داشتن مکالمه با یک فرانسوی زبان و همچنین افرادی که می خواهند به فرانسه سفر کنند می توانند یک آشنایی کلی با اصطلاحات و جملات رایج فرانسوی پیدا کنند .

Description

The complete Idiot's Guide to Learning French, makes mastering French fun and entertaining. Instead of Bogging down the reader with verb tenses and vocabulary lists, this book explains enough of the basics to start speaking French in just a few days. It also includes friendly advice on having conversations with native speakers, tips on travelling in French Speaking countries, and helpful guidance on mastering pronunciation.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری