شفق – گرگ و میش / Eclipse

شفق – گرگ و میش Eclipse

  • 5.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : استفانی مه یر
  • تعداد صفحه : 28

توضیحات

شفق یا گرگ و میش یک رمان فانتزی است که توسط استفنی مه یر نوشته شده است. این کتاب به صورت رسمی با جلد سخت در سال 2005 منتشر شد و نام اولین کتاب این مجموعه شفق میباشد که قهرمان این داستان ایزابلا ماری سوان هفده ساله نام دارد، او از شهر فنیکس در ایالات اریزونابه شهر فرکس در ایالات واشنگتن سفر میکند و زمانی که عاشق خونآشامی به اسم ادوارد کالن میشود، زندگیاش به خطر میافتد. بلا سوان شخصیت اصلی این کتاب که ماجرا از زبان اون روایت میشه، دختری معمولی و نسبتا ساده هست که برای ادامه ی زندگی تصمیم میگیره که از مادرش جدا بشه و به شهر پدرش (فورکس) بره. در مدرسه ی جدید بلا متوجه چند دانش آموز میشه که هیچ ارتباطی بابقیه ندارن و فقط با هم میگردن.یکی از این پنج دانش اموز (ادوارد کالن) در مقابل بلا رفتار عجیبی رو در پیش میگیره و بعد از مدتی که میگذره بلا کم کم احساسی رو نسبت به ادوارد حس میکنه و شب ها خوابش رو میبینه. تا اینکه روزی ادوارد جان بلا رو از یک تصادف وحشتناک نجات میده و این قضیه باعث میشه بیشتر با هم برخورد داشته باشن. رفتار ادوارد و برادر خواهرهایش کمی مشکوک به نظر میرسه،طوری که فقط روزهای بارانی و ابری در مدرسه حظور پیدا میکنن و روزهای آفتابی کسی اونارو نمیبینه.تا اینکه بلا شایعاتی رو از دوستش جیکوب شنید مبنی بر اینکه خانواده ی کالن خانواده ی خون آشامی هستن که در فورکس به خاطر بارانی بودن این منطقه زندگی میکنن. بلا شروع به تحقیق در مورد خون آشامها میکنه و متوجه میشه که تمام خصوصیات خون آشام ها در ادوارد وجود داره و از طرف دیگر عشقش نسبت به ادوارد روز به روز افزایش پیدا میکنه…
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری