Lynda – Cert Prep SOLIDWORKS Surfacing

Lynda – Cert Prep SOLIDWORKS Surfacing

  • کاربرد : دوره یادگیری مهارت های آزمون سالیدورکس : این مجموعه SOLIDWORKS Surfacing
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : فارسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Lynda
  • سال تولید : 2017

توضیحات

اتمام موفقیت آمیز امتحان شما اثبات تخصص شما با ابزارهای پیشرفته SOLIDWORKS نشان داده میشود. با کسب این گواهینامه، شما نشان می دهید که مهارت های پیشرفته ای دارید که کسب و کارها به دنبال آن هستند. این دوره، مفاهیم و تکنیک های کلیدی را بررسی می کند تا به شما کمک کند تا با اطمینان به آزمون CSWPA-SU برسید. مربی گابریل کوربت از شرایط لازم برای امتحان پیروی می کند و روش های تدریس و راهنمایی برای استفاده از وقت خود را به صورت عاقلانه به اشتراک می گذارد. او همچنین تولید اسپیلین ها، سطوح پر شده و طرح های 3D را توضیح میدهد. سطوح بافندگی با هم؛ سطوح مرزی و مسطح و غیره...
مباحث عبارتند از:
تکنیک های آزمون
ابزارهای برش
ایجاد اسپیلین ها و منحنی های 3D
ساخت یک سطح مرزی
سطوح گسترش و جدا کردن
سطوح بافندگی با هم
ایجاد فیله های سطح
با استفاده از ابزار ضخیم

Description

The successful completion of the Certified SOLIDWORKS Professional Advanced Surfacing (CSWPA-SU) exam shows proof of your expertise with the SOLIDWORKS advanced surfacing tools. By earning this certification, you demonstrate that you have the cutting-edge skills that businesses seek out and reward. This course reviews key concepts and techniques to help you tackle the CSWPA-SU exam with confidence. Instructor Gabriel Corbett goes over the exam requirements, and shares exam-taking techniques and tips for using your time wisely. He also covers creating splines, filled surfaces, and 3D sketches; knitting surfaces together; building boundary and planar surfaces; and more.
Topics include:
Exam-taking techniques
Surfacing tools
Creating splines and 3D curves
Building a boundary surface
Extending and untrimming surfaces
Knitting surfaces together
Creating surface fillets
Using the Thicken tool
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری