Lynda - Learning Photoshop Elements 2018

Lynda - Learning Photoshop Elements 2018

  • کاربرد : آموزش کامل نرم افزار Photoshop Elements 2018
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : فارسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Lynda
  • سال تولید : 2017

توضیحات

از ویژگی های Adobe Photoshop Elements 2018، نرم افزار قدرتمند ویرایش عکس برای عکاسان این است که گاه به گاه هنگامی که می خواهند برای دستیابی به نتایج حرفه ای بدون قیمت و برچسب های حرفه ای دست یابندبه راحتی از این نرم افزار استفاده کنند. در این دوره، مدرس چاد چلیس عکس های سازماندهی، ویرایش و به اشتراک گذاری ویژگی های فتوشاپ و عناصر 2018 را معرفی می کند. او روش های مختلفی برای وارد کردن عکس ها به Organizer Elements را یاد میدهد و راهنمایی هایی را برای برچسب گذاری و مدیریت تصاویر می کند. سپس او با کارکردن با عناصر ویرایش عکس در فتوشاپ، با تکنیک های ویرایش اولیه تصویر پیشرفته کار میکند. علاوه بر این، او شما را با حالت Edited Edits، فضای کار Expert Mode و کار با لایه ها و ابزارهای مختلف آشنا می کند.
مباحث عبارتند از:
کار با Organizer Elements
ایجاد یک کاتالوگ جدید
وارد کردن عکس ها
پشتیبان گیری از کاتالوگ خود را
مدیریت عکس ها
رفع عکس با بهبود فوری بهبود یافته
اشتراکگذاری عکسها
صادرات عکس به فرمت های مختلف
کار با ویرایشگر عناصر فتوشاپ
آشنایی با حالت ویرایش هدایت شده
حالت کارشناس
انتخاب و ابزار انتخاب
استفاده بیشتر از لایه های تنظیم

Description

Learn the essentials of Adobe Photoshop Elements 2018, the powerful image editing software for casual to intermediate photographers who want to achieve professional results without the professional price tag. In this course, instructor Chad Chelius introduces the photo organizing, editing, and sharing features of Photoshop Elements 2018. He covers different ways of importing photos into the Elements Organizer, and shares tips for tagging and managing those images, making the images easy to find later. He dives into working with the Photoshop Elements Editor, sharing both basic and advanced image editing techniques. In addition, he familiarizes you with Guided Edits mode, the Expert Mode workspace, and working with Layers and selection tools.
Topics include:
Working with the Elements Organizer
Creating a new catalog
Importing photos
Backing up your catalogs
Managing photos
Fixing photos with improved Instant Fix
Sharing photos
Exporting photos to different formats
Working with the Photoshop Elements Editor
Getting familiar with Guided Edits mode
Expert Mode
Selections and the selection tools
Making the most of Adjustment layers
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری