Lynda - Cybersecurity Awareness - Phishing and Whaling

Lynda - Cybersecurity Awareness - Phishing and Whaling

  • کاربرد : آموزش مراقبت های امنیت سایبری - مقابله با Phishing and Whaling
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : فارسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Lynda
  • سال تولید : 2017

توضیحات

انواع جرم و جنایات سایبری است که برای گمراه کردن مردم و سازمان ها استفاده می شود. به طور متوسط ​​10،000 کارمند شرکت در طول سال با پرداخت $ 3.7 میلیون دلار در معرض حملات قرار می گیرند. ضروری است که تمام کارکنان یک سازمان در مورد چگونگی اجتناب از این حملات آموزش ببینند.

فیشینگ زمانی موفقیت آمیز است که یک پیام ایمیل افشا شود یا اطلاعاتی را منتشر شود که نباید افشا شود. نهنگ ها بر روی اهداف برجسته مانند مدیران، سیاستمداران و افراد مشهور تمرکز می کنند. در مورد تاکتیک هایی که در فیشینگ و نهنگ استفاده می شود، یاد بگیرید و نمونه هایی را مشاهده کنید تا بتوانید ایمیل های مشکوک و ورودی های شبکه را شناسایی کنید. سپس یاد بگیرید چگونه به کاهش خطر خود و قرار دادن حفاظت در محل برای کمک به کاهش این تهدیدات استفاده کنید.

این دوره توسط Mentor Source، Inc. ایجاد و تولید شده است. ما افتخار می کنیم که این آموزش را در کتابخانه ما دنبال میکنید.
مباحث عبارتند از:
فیشینگ چیست؟
انواع فیشینگ، از جمله فیشینگ گربه، phishing فیشینگ، و vishing
نمونه های فیشینگ
نهنگ چیست چیست؟
چگونگی کاهش فیشینگ و نهنگ با تکنولوژی و روش

Description

Phishing and whaling are types of cybercrime used to defraud people and organizations. The average 10,000-employee company spends $3.7 million dollars a year dealing with phishing and whaling attacks alone. It's imperative that all employees of an organization are educated on how to avoid these attacks.

Phishing is successful when an email message persuades a person to take an action or reveal information which should not be disclosed. Whaling focuses on high-profile targets such as executives, politicians, and celebrities. Learn about the tactics used in phishing and whaling, and view some examples so that you can identify suspicious emails and network intrusions. Then learn how to reduce your risk and put protections in place to help mitigate these threats.

This course was created and produced by Mentor Source, Inc. We are honored to host this training in our library.
Topics include:
What is phishing?
Types of phishing, including cat phishing, spear phishing, and vishing
Phishing examples
What is whaling?
How to reduce phishing and whaling with technology and procedures
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری