Lynda - Design Foundation 3D Shape and Form

Lynda - Design Foundation 3D Shape and Form

  • کاربرد : آموزش طراحی سه بعدی : فرم و ساختار
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : فارسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Lynda
  • سال تولید : 2017

توضیحات

دیو شولتز، برنده جایزه طراح و مدرس حرفه ای میزبان شماست. این طراح در تاریخ طراحی، نظریه و بینش متفاوتی داشته است . دیو چندین اصول طراحی دو بعدی و سه بعدی را شناسایی می کند و سپس نمونه هایی از دنیای واقعی را که گاهی کاربرد دارد یا گاهی اوقات ندارد به شما می آموزد.

اولا، ببینید که چگونه یک ایده را می توان در یک مقیاسی کوچکتر از 2D مانند گرافیک و چاپ، هنرهای زیبا و تبلیغات استفاده کرد. دیو سپس آن را در 3Dبه شما می آموزد و نمونه هایی از طراحی محصول، مبلمان، معماری و برنامه ریزی شهری را نشان می دهد.

پروژه ها و مفاهیم در تصاویر، فیلم ها و داستان های شخصی و حرفه ای از دیو ارائه شده است. تور این گشت و گذار سریع را مرور کنید.
مباحث عبارتند از:
اکتشاف طرح با طرح
اکتشاف 3D با اشکال ارگانیک
شبکه ها و محورها
تعریف فضا
رنگ و کنتراست
بافت و الگو
مینیمالیسم کمتر است بیشتر
یکپارچهسازی بافندگی برگشتم

Description

Award-winning industrial designer and educator Dave Schultze is your host in this refreshing take on design history, theory, and insights. Dave demystifies a variety of 2D and 3D design principles, and then provides real-world examples of what works—or sometimes doesn't work—and why.

First, see how the same idea can be applied in a smaller 2D scale—like graphics and print, fine art, and advertising. Dave then blows it up in 3D, and showcases examples from product design, furniture, architecture, and urban planning.

Projects and concepts are presented in an engaging and sometimes irreverent manner with images, videos, and personal and professional stories from Dave. Check out this fast-paced tour as it covers topics ranging from grids and axes to designing with humor.
Topics include:
Design exploration with sketching
3D exploration with organic forms
Grids and axes
Defining space
Color and contrast
Texture and patterns
Minimalism. Less is more.
Retro. It's back!
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری