Pluralsight - Design and Implement Storage on Microsoft Azure

Pluralsight - Design and Implement Storage on Microsoft Azure

  • کاربرد : آموزش طراحی و پیاده سازی Storage ها بر روی Microsoft Azure
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : فارسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : 2017
  • سال تولید : 2017

توضیحات

در این مجموعه آموزش با آن دسته از امکانات و ابزارهای موجود در آژور آشنا می شوید که به شما اجازه میدهند برنامه های کاربردی و بویژه برنامه های کاربردی وب را بر روی Azure میزبانی کنید. مدرس مطالب را به زبانی ساده و در حین انجام پروژه های واقعی تدریس می کند تا بر آن ها مسلط گردید.

Description

This course, Design and Implement Storage on Microsoft Azure, will cover the storage and data management objectives in the 70-532 Developing Microsoft Azure Solutions exam. First, you'll learn how to work with Azure Storage blobs, files, tables, and queues. Next, you’ll explore how to deploy and manage Azure SQL databases. Finally, you'll delve into configuring and implementing Azure Cosmos DB, Azure Redis Cache, and Azure Search. By the end of this course, you'll be on track to pick up the 70-532 certification, and be up to speed with integrating your applications with the storage solutions provided by Microsoft Azure.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری