Pluralsight - Rapid Angular Training

Pluralsight - Rapid Angular Training

  • 5.0 (1 رای)
  • کاربرد : دوره یادگیری سریع Angular
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : فارسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Pluralsight
  • سال تولید : 2017

توضیحات

این دوره برای توسعه دهندگان حرفه ای است که به زاویه ای نیاز دارند که یک راه سریع برای یادگیری ویژگی ها است. به جای توضیحات طولانی، این دوره، آموزش سریع زاویه ای، در کمترین زمان به سرعت افشای شما را به ویژگی های زاویه ای که شما نیاز به دانستن دارید میپردازد. شما می توانید انتظار داشته باشید که بدانید چگونه از اجزای زاویه ای برای ایجاد جنبه بصری برنامه های خود استفاده کنید، در مورد خدمات مختلف ساخته شده در زاویه ای، از قبیل مسیریابی و سرویس های HTTP یاد بگیرید و یاد بگیرید که چگونه برنامه خود را به ماژول های زاویه ای ساختار دهید تا بتوانید کد خود را سازماندهی کنید . توسعه دهندگان جدید همچنین می توانند از این دوره برای بررسی ویژگی های یاد شده در دوره های زبانه مبتدی در اینجا در Pluralsight استفاده کنند. در پایان این دوره، شما باید درک زاویه ای بهتر داشته باشید، به علاوه این دوره به عنوان یک دوره مرجع عالی برای زمانی که شما نیاز به کمک در یک جنبه خاص از زاویه ای دارید میپردازد.

Description

This course is aimed at professional developers who are getting into Angular need a quick way to learn its features. Instead of long explanations, this course, Rapid Angular Training, cuts to the chase by quickly exposing you to the Angular features you need to know. You can expect to understand how to use Angular Components to create the visual aspect of your applications, learn about the various services built into Angular, such as routing and HTTP services, and learn how to structure your application into Angular Modules to best organize your code. Newer developers can also use this course to review features learned in the beginner Angular courses here on Pluralsight. By the end of this course, you'll have a better grasp on Angular, plus this course acts as a great reference course for when you need help in a specific aspect of Angular.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری