لیندا یونیتی 2017 / Lynda – Unity 2017 Architectural Visualization

Lynda – Unity 2017 Architectural Visualization
لیندا یونیتی 2017

  • کاربرد : آموزش جامع نرم افزار Unity 2017
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : فارسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Lynda
  • سال تولید : 2017

توضیحات

آیا می خواهید مدل های معماری مانند بازی های ویدئویی را کشف کنید؟ یاد بگیرید برای ایجاد تجسم معماری در Unity 2017، موتور بازی رایگان که شما را قادرمیکند مدل های 3DFSHCDN و تجاربی را در سراسر وب، دسکتاپ، تلفن همراه، تلویزیون، کنسول و غیره... بدست آورید. این دوره مبتنی بر پروژه شما است که گام به گام از طریق توسعه یک محیط همه جانبه برای Fallingwater معروف فرانک لویود رایت، به نام "بهترین کار تمام وقت از معماری آمریکایی" توسط موسسه آمریکایی معماران به شما می آموزد.

استاد Scott Onstott با یک مدل SketchUp شروع می کند که آن را از پایه می آموزد و وارد Unity می شود، جایی که او شخصیت های شخص اول و شخص ثالث و دوربین های مورد نیاز برای کشف مدل را ایجاد می کند. سپس او نشان می دهد که چگونه با استفاده از مجسمه سازی و بافتن چشم انداز اطراف آن، ظاهر ساختمان را بهبود می بخشد و آن را با درختان، چمن زنی و جریان آب پر می کند. بعد، او نشان می دهد که چگونه به انیمیشن و اسکریپت ، به طوری که آنها به طور خودکار کار میکنند. سپس نورپردازی در زمان واقعی برای بهره وری بیشتر به بافت ها می شود و یک نقشه کلی اضافه می شود تا بازیکن را در کل پلان کلی بگنجاند. در نهایت، اسکات ترسیم و تجسم نهایی تعاملی را برای دسکتاپ و وب را به کار می گیرد. برای مشاهده نتایج هیچ پلاگینی لازم نیست! برای ایجاد نسخه خود از این پروژه و تقویت مهارت های یکپارچه خود، ما را دنبال کنید.
مباحث عبارتند از:
وارد کردن یک مدل
ایجاد شخصیت های شخص اول و شخص ثالث
اسکریپت پیاده روی
تعویض شخصیت ها
تنظیم روشنایی
زمین مجسمه سازی
بافت نقاشی
مواد تصفیه
درب های متحرک که باز و بسته می شوند
پیکربندی یک نقشه کلی
روشنایی پخت به بافت
استقرار این بازی در سیستم عامل های مختلف

Description

Want to explore architectural models like you do video games? Learn to create architectural visualizations in Unity 2017, the free and full-featured game engine that enables you to turn 3D models into interactive experiences deployed across web, desktop, mobile, TV, consoles, and more. This project-based course takes you step-by-step through the development of an immersive environment for Frank Lloyd Wright's famous Fallingwater, named "the best all-time work of American architecture" by the American Institute of Architects.

Instructor Scott Onstott starts with a SketchUp model that he cleans up and imports into Unity, where he creates the first-person and third-person characters and cameras needed to explore the model. Then he shows how to improve the building's appearance by sculpting and texturing the surrounding landscape, and populating it with trees, moving grass, and flowing water. Next, he demonstrates how to animate and script doors so they automatically open as the character approaches. Then real-time lighting is baked into textures for greater efficiency and an overview map is added to keep the player oriented within the overall floorplan. Finally, Scott tests and deploys the final interactive visualization for desktop and the web. No plugins are required to view the results! Follow along to build your own version of the project and strengthen your Unity skills.
Topics include:
Importing a model
Creating a first-person and third-person characters
Scripting the walk
Swapping characters
Adjusting lighting
Sculpting terrain
Painting textures
Refining materials
Animating doors that open and close
Configuring an overview map
Baking lighting into textures
Deploying the game to different platforms
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری