NetSupport Manager (Control & Client) 12.50.0002

NetSupport Manager (Control & Client) 12.50.0002

  • کاربرد : نرم افزار دسترسی به یک کامپیوتر از راه دور و کنترل همه جانبه آن
  • نسخه :Version 12.50.0002
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : NetSupport Ltd
  • سال تولید : 2017

توضیحات

NetSupport Manager یک نرم افزار کنترل از راه دور است. با استفاده از این نرم افزار می توانید از راه دور به هر یک از سیستم های شبکه وصل شده و آن ها را کنترل کنید. از جمله قابلیت های مهم این نرم افزار این است که شما می توانید حتی به کامپیوتری که این نرم افزار بر روی آن نصب نشده نیز متصل شوید. برای این کار تنها کافیست IP سیستم و یا نام کامل آن در شبکه را بدانید، و برای مدیریت دسکتاپ سیستم های شبکه نیازی نیست کاربری پشت آن سیستم نشسته باشد. همچنین NetSupport Manager، نرم افزار NetSupport Schoo را نیز پشتیبانی کرده و می توانید از آن برای مدیریت و اداره کردن کلاس های آموزشی نیز استفاده کنید. مربیان با استفاده از این نرم افزار می توانند در یک شبکه کامپیوتری با دانش آموزان ارتباط برقرار کنند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار NetSupport Manager:
- روشن و خاموش کردن سیستم های شبکه
- اتصال به سیستم ها تنها با داشتن یک یوز و پسورد ادمین
- مشاهده صفحه دسکتاب در 3 حالت دسترسی مختلف
- قفل کردن صفحه دسکتاپ کاربر در هنگام اتصال
- تشخیص سیستم عامل های کامپیوترهای شبکه بعد از اسکن شبکه از روی IP یا نام سیستم ها
- قابلیت کنترل تعداد نامحدود کلاینت
- قابلیت کار با انواع سیستم عامل ویندوز و مک و لینوکس و Solaries و ویندوز موبایل و ...
- مدیریت نرم افزار سیستم ها از طریق برنامه
- نصب و فعال سازی پنهان نرم افزار بر روی یک سیستم
- دسته بندی کامپیوترهای شبکه بر اساس ویژگی های مختلف
- مشاهده مانیتورهای چند سیستم به صورت همزمان و زیر نظر گرفتن تغییرات آن ها
- امکان برقراری ارتباط صوتی با سیستم ها
- امکان انتقال فایل با سیستم ها به صورت بهینه و پرسرعت
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

Description

NetSupport Manager continues to deliver the very latest in remote PC support and desktop management capabilities. From a desktop, laptop, tablet or smartphone, monitor multiple systems in a single action, deliver hands-on remote support, collaborate and even record or play back sessions. When needed, gather real-time hardware and software inventory, monitor services and even view system config remotely to help resolve issues quickly.
Designed to operate over your LAN, WAN or the internet, securely and without the need for firewall configuration, NetSupport Manager provides a single solution for remote support - without the need for a third party service or ongoing subscription costs. Adding to traditional 1:1 remote control capabilities, NetSupport Manager excels as a 1:many solution; from monitoring multiple systems in real-time, to showing the operator screen to multiple recipients for training, to file distributions across the network.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری