TTI Pipeline Toolbox 2017 v18.1.0 Gas Edition

TTI Pipeline Toolbox 2017 v18.1.0 Gas Edition

  • کاربرد : نرم افزار طراحی، تحلیل و شبیه سازی خطوط لوله انتقال سیالات گازی و مایع
  • نسخه :Version 18.1.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : TTI Pipeline
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Pipeline Toolbox نرم افزاری حرفه ای جهت طراحی، تحلیل و شبیه سازی خطوط لوله انتقال سیالات گازی و مایع است. در صنعت لوله کشی pipeline ها به عنوان واحدهای اولیه پردازش داده محسوب میشوند، این لوله ها به صورت سری به یکدیگر متصل شده اند و هر کدام ورودی و خروجی خاص خود را دارند. این نرم افزار مجموعه ای کامل از ابزارهای لازم برای طراحی انواع خطوط انتقال را در اختیار شما قرار میدهد. شما میتوانید علاوه بر طراحی بر اساس فاکتورهای مهندسی، انواع تحلیلهای مورد نظر را بر روی شبکه انتقال انجام دهید. بر مبنای این تجزیه و تحلیل میتوان برآوردها و اعتبارسنجی های اولیه ای در مورد کم و کیف فرایند پیاده سازی، در مورد هزینه ها، امنیت کارکرد شبکه و رفع مشکلات بالقوه ارائه داد که این برآوردها تاثیر مطلوبی در کاهش هزینه های نهایی خواهند داشت.

طراحی خطوط انتقال به ویژه در شبکه های پیچیده کاری حساس و نیازمند محاسبات دقیقی است ولی مهمتر از آن نگهداری شبکه اهمیت دارد. شما بایستی به محض روئیت مشکلی در شبکه بتوانید طبق پیش بینی های انجام شده هزینه و زمان مورد نیاز برای تعمیر مشکل داشته باشید. بایستی نیروی کار آماده ای برای انجام امور نگهداری داشته باشید. در واقع با استفاده از Pipeline Toolbox شما میتوانید فرایند نگهداری از شبکه را کاملا زیر نظر داشته باشید. عملیات مهندسی مختلفی مانند شبیه سازی به روش HDD، مهاجرت با تکنیک AC، تحلیل خوردگی و میزان ثبات در بسترهای آبی و … از دیگر کارهایی است که این برنامه قادر به انجام آنهاست. این برنامه محصولی از شرکت TTI است، شرکتی با سابقه که سالها در حوزه راه حلهای نرم افزاری، خدمات مشاوره ای و آموزش به مهندسین و متخصصین صنعت لوله کشی فعالیت داشته است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری