Autodesk Image Modeler 2009 SP1

Autodesk Image Modeler 2009 SP1

  • 5.0 (3 رای)
  • کاربرد : نرم افزار طراحی های سه بعدی
  • نسخه :Version 2009 SP1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • تولید کننده : Autodesk
  • سال تولید : 2009

توضیحات

ImageModeler نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی های سه بعدی با استفاده از عکس های دو بعدی و یا تصاویر پانوراما می باشد. به کمک این نرم افزار مهندسین آرچیتکت ، طراحان و یا حتی کاربران معمولی که تنها به جهت سرگرمی قصد طراحی را دارند می توانند اقدام به ساخت و طراحی نماهای مختلف نمایند. از مهمترین ویژگی های این نرم افزار حرفه ای می توان به قابلیت استفاده از فایل های CAD در این نرم افزار که مربوط به برنامه AutoCad می باشد اشاره نمود. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به انعطاف پذیری بالا در استفاده از تصاویر ، پشتیبانی از وارد نمودن تصاویر با تعداد بالا در یک پروژه ، قابلیت استفاده از ابزارهای اندازه گیری سه بعدی ، قابلیت استفاده از فایل های autocad 2009 در برنامه ، دارای ابزارهای پیشرفته modeling ، قابلیت پردازش خودکار و ... اشاره نمود. این نرم افزار قدرتمند محصولی از کمپانی معروف Autodesk می باشد.

Description

Autodesk ImageModeler 2009 generates 3D models from 2D digital images, making it a highly useful tool for architects, product designers, civil engineers, and media and entertainment professionals. ImageModeler 2009 users can work from digital photographs or scanned images to reconstruct photorealistic objects, scenes, and cities; integrate CAD designs into existing environments; and measure buildings. ImageModeler and its sister application, Stitcher Unlimited, were developed by REALVIZ, which was acquired by Autodesk in 2008.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری