Autodesk Mental Ray Standalone V3.9.1 For Autodesk 2012 x86

Autodesk Mental Ray Standalone V3.9.1 For Autodesk 2012 x86

  • کاربرد : پلاگین تریدی مکس
  • نسخه :Version 3.9.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • تولید کننده : Autodesk
  • سال تولید : 2012

توضیحات

یکی از مطرح ترین نرم افزار ها برای رندر Autodesk MentalRay Standalone می باشد . منتال ری که محصول شرکت آلمانی mental image می باشد که ابتدا برای برنامه soft image نوشته شده بود و در سال ۱۹۹۷ با تری دی مکس ارتباط برقرار کرد. در ابتدا بصورت یک پلاگین ارائه شده بود یعنی اول باید تری دی مکس را نصب می کردید و سپس منتال ری را جدا بر روی تری دی مکس نصب می کردید. اما در حال حاضر این موتور همراه با تری دی مکس نصب می شود و شما را متحمل هزینیه اضافی نمی کند . قابل ذکر است که شرکت عظیم nvidia که توسعه دهنده سخت افزار می باشد و یکی از مهمترین کارهای آن تولید پردازنده های کارت گرافیک می باشد در سال ۲۰۰۷ امتیاز mental ray را خریداری نمود که این اتفاق نوید این را می دهد که قدرت این موتور هر سال بهتر و بهینه تر شود . این موتور رندر دارای امکانات زیادی می باشد که باعث می شود شما بتوانید صحنه ای با جزئیات بالا و واقع گرایانه خلق کنید.

Description

Use mental ray® Standalone 3D rendering software to produce high-quality, high-volume renderings for complex film, television, and design visualization projects in less time.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری