Woll2Woll FirePower 10 for RAD Studio 10.1 Berlin with Update 2 V10.1.7

Woll2Woll FirePower 10 for RAD Studio 10.1 Berlin with Update 2 V10.1.7

  • کاربرد : مجموعه ای غنی از کنترلهای گرافیکی فایرمانکی برای دلفی
  • نسخه :Version 10
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Woll2Woll
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Woll2Woll FirePower مجموعه ای غنی از کنترلهای گرافیکی فایرمانکی است که برنامه نویسان دلفی میتوانند برای افزایش سرعت، انعطاف پذیری و بهبود طراحی واسط کاربری برنامه های خود از این محصول استفاده کنند. فایرمانکی کتابخانه ای بسیار غنی و منعطف از کنترلهای گرافیکی است که برنامه نویسان دلفی به واسطه آن میتوانند با یک بار کدنویسی برنامه خود را برای پلتفرمهای مختلفی مثل آیفون، آیپد، دسکتاپ ویندوز، گوشی های اندروید، تبلتها، مک بوک ارائه دهند.

اما بهره برداری حداکثری از مزیت انعطاف پذیری و سایر فاکتورهای کیفی این کتابخانه نیازمند توان فنی و تجربه بالایی است. برخلاف VCL که طراحی واسطهای گرافیکی در آن چارچوبها و محدودیتهای خاصی داراست، در فایرمانکی تقریبا هیچ محدودیتی وجود ندارد و هر نوع واسط گرافیکی حتی آنهایی که در بازی های کامپیوتری شاهد آنها هستید را میتوانید پیاده سازی کنید ولی عوضش این انعطاف پذیری بالا گاهی اوقات دردسرساز میشود و به ویژه انرژی زیادی از کاربران مبتدی خواهد گرفت که در اکثر اوقات هم به دلیل پیچیدگی منحنی یادگیری آن، خیلی از کاربران صبرشان طاق میشود و عطایش را به لقایش میبخشند و به عصر VCL بازمیگردند.

علاوه بر مشکل یادگیری و انعظاف پذیری بالا برقراری پرفرمنس برنامه همانند VCL اینجا ساده نیست و در بسیاری از مواقع ایجاد توزان بین زیبایی و کارایی برنامه به یک معضل تبدیل میشود. اما ناامید نشوید شرکت Woll2Woll با ارائه فایرپاور بسیاری از مشکلات بیان شده را حل کرد است. برنامه نویسان خبره این شرکت با علم کافی بر مباحث کارایی در VCL و دانش طراحی واسط کاربری در چارچوب فایرمانکی محصولی ارائه داده اند که قدرت گرافیکی فایرمانکی و کارایی سابق VCL را در قالب کنترلهایی پرکاربرد و پرمصرف در اختیار برنامه نویسان قرار داده است. کافی است تا همانند کنترلهای VCL از گستره وسیعی از کنترهای فایرپاور در برنامه های خود استفاده کنید بدون اینکه نگران کارایی آنها باشید.

امکانات و ویژگی های Woll2Woll FirePower :
طیف گسترده کنترهای پرمصرف و کاربردی
ترکیب قدرت فایرمانکی و کارایی VCL در کنترلهای ارائه شده
کدنویسی آسان و مستند سازی کامل کنترلهای ارائه شده همراه با مثال های متعدد
عدم نیاز به کنتلهای قدیمی VCL (در عین حال که کماکان قادر به استفاده از آنها نیز هستید )
و …

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • hakan kaya
    (11:32)   1399/7/28
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    good job thanks from Turkey

بارگزاری