Corel Painter v11 XI University Tutorials

Corel Painter v11 XI University Tutorials

  • کاربرد : نرم افزار نقاشی
  • نسخه :Version 11
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Corel Corporation
  • سال تولید : 2011

توضیحات

نرم افزارهای بسیاری برای ایجاد نقاشی های طبیعی و تصاویر گرافیکی وجود دارد اما در بین این نرم افزارها، نرم افزار Corel Painter با داشتن برترین قلم های دیجیتالی، مواد گرافیکی و ابزارهای خلق زیباترین تصاویر، نقطه مقابل نرم افزارهای رقبا قرار گرفته است.
نرم افزار Corel Painter ابزار نقاشی قدرتمند با ویژگی های براش منحصر به فرد محصول شرکت Corel می باشد. این نرم افزار برای طراحان، عکاسان، هنرمندان و ... طراحی شده است. نرم افزاری بسیار کامل و غنی از امکانات فوق العاده که به نوعی قلم نقاش برای نقاشی به شمار می رود. محیط کاربری نرم افزار بسیار زیبا و در عین حال بسیار کارا می باشد. براش ها و افکت های موجود در Corel Painter عصای دست کاربران برای نقاشی و تصویر سازی بهتر است. براش های سه بعدی و بسیار زیبا که برای هر سلیقه و هدفی براش خاص دارد. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های تصویری به قدرت خود تا اندازه زیادی افزوده است. این ابزار با این همه امکانات فوق العاده با محصول بسیار Adobe PhotoShop نیز سازگاری کامل دارد و می توان به سادگی تصاویر را میان این دو نرم افزار جابه جا نمود.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Corel Painter:
- محیطی ساده با کارآیی فوق العاده
- ترکیب رنگ ها به سادگی برای بدست آوردن رنگ مورد نظر
- توانایی انتخاب از بیش از 30 دسته براش مانند مداد رنگی، گچ، زغال چوب، پاستل، آبرنگ و ...
- قابلیت کنترل متن
- نقاشی kaleidoscope
- نقاشی آینه ای
- مجموعه براش های RealBristle™ Dry Media
- نقاشی رنگ روغن طبیعی
- پالت Clone
- نقاشی با رنگ روغن طبیعی
- ابزار هوشمند نقاشی عکس
- ساخت تکسچر برای سطوح
- افکت Smart Blur ( مات )
- کنترل براش ها و تنظیمات آنها مانند سایز، شفافیت، زاویه و ...
- دسته بندی براش ها برای سادگی کار کاربر
- تنظیمات داینامیک براش ها
- رنگ پاش های دیجیتال
- کنترل براش های دایره ای
- براش های ژله ای و حالت های ترکیبی مختلف
- رابط گرافیکی جدید
- کارآیی بالای براش ها با استفاده از پردازنده های چند هسته ای
- دستکاری نرم افزار برای به خاطر آوردن سرعت و فشار مطلوب شما برای قلموها
- جعبه نمایش عکس جدید
- امکان جا به جایی پنل ها و پالت ها
- پالت تغییر رنگ جدید
- پالت های ساختگی
- نمایش بسیار با کیفیت
- ابزارهای هوشمند برای ویرایش
- سرعت تا ۵ برابر بیشتر نسبت به نسخه قبلی
- سازگار با Wacom Pen Tablet
- قابلیت ساخت فیلم های انیمیشن
- سازگاری کامل با نرم افزار Adobe PhotoShop
- افکت های بسیار زیبا و متنوع
- براش هایی سه بعدی و متعدد
- سرعت بسیار بالا در لود و ذخیره سازی تصاویر
- پشتیبانی از اکثر فرمت های تصویری موجود
- سرعت بسیار بالا در بازیابی و ذخیره سازی تصاویر
- ذخیره سازی فیلم انیمیشن با فرمت های GIF و AVI
- تغییر سایز، رنگ، متون و چرخش و ... به سادگی و با وجود ابزارهای بسیار کامل
- پشتیبان گیری از تصاویر ویرایش شده به صورت اتوماتیک
- از بین بردن رنگ قرمز موجود در عکس ها
- انتشار براش ها و محتویات در فضای کاری مدیریت
- و ...

علاوه بر موارد فوق می توان به ویژگی های زیر جهت استفاده طراحان حرفه ای اشاره کرد:
- قابلیت ایجاد بی نظمی های فوق العاده برای جلوه زیبای طرح ها
- امکان اضافه کردن طرح های رئالیسم
- وجود براش های بسیار زیبا برای زیباتر کردن طرح های شما
- ابزاری ویژه برای طراحی و نقاشی آینه که انعکاس ها را به زیبایی یک استاد نقاشی به شما هدیه می دهد
- قابلیت ایجاد نقاشی های لوله ای و دوار
- ظاهر کاربری زیبا و جذاب
- سبک های هنری جهانی مانند رنگ روغن، کلاسیک، مدرن، آب رنگ، امپرسیونیسم و ...
- پشتیبانی از فایل های Portable Network Graphics (PNG), Adobe Photoshop (PSD), TIFF (CMYK & RGB), Windows Bitmap (BMP), PC Paintbrush (PCX), TARGA (TGA), GIF, JPEG, QuickTime (MOV), Video for Windows (AVI) Corel Painter Frame stacks (FRM) Encapsulated PostScript (EPS)
- وبسیاری از ویژگی های حرفه ای دیگر

اما وجه تمایز این نرم افزار با سایر نرم افزار های طراحی چیست:
هنر کمپانی Corel آماده سازی نرم افزار های گرافیکی بوده است. نرم افزار هایی فوق العاده کاربردی که کابران را به تحسین این محصولات وامی دارد . شاید به توان با اطمینان اعلام کرد که بزرگترین شرکت در ساخت نرم افزار های طراحی و نقاشی Corel است. چندین نرم افزار که هرکدام خصوصیات مختص به خود را دارند می توانند سلیقه کابران را به نقاشی های زنده تبدیل کنند. در یک کلام باید این طور بیان کرد که طرحی که کاربر بخواهد به سادگی می تواند با Corel Painter انجام دهد. محیط کاربری نرم افزار بسیار زیبا و در عین حال بسیار کارا می باشد.
اگر بخواهیم به زبان ساده کاربرد نرم افزار Corel Painter را شرح دهیم باید این طور بیان کنیم که با این نرم افزار توانایی نقاشی دیجیتال هر طرحی را خواهید داشت. شبیه سازی و خلق آثار شگفت انگیز را می توانید در کورل پینتر تجربه کنید و با استفاده از ابزارهای کاملا حرفه ای تصاویر مورد نظرتان را ایجاد کنید.طراحی های انجام شده در این نرم افزار به گونه ایست که بسیار طبیعی جلوه کرده و نزدیک ترین حالت به طراحی واقعی را داشته باشد. با استفاده از Corel Painter Essentials به راحتی طرح خود را بکشید، پاک کنید، رنگ بزنید و از طرحی که بر روی صفحه سفید نقش زده اید لذت ببرید.
این محیط نرم افزاری با توجه به آن چه که از Corel سراغ داریم بسیار عادی و طبیعی است. با Corel Painter می توان حتی انیمیشن هایی با فرمت های نظیر GIF و AVI تولید نمود.
ترکیب بندی رنگ ها برای ویرایش تصاویر بسیار آسان و در عین حال فوق العاده زیبا است. به سادگی می توان رنگ ها را برای به دست آوردن رنگ مورد نظر در جعبه ای ترکیب و رنگ مورد نظر را بدست آورد.نکته ای که اکثر کاربران حرفه ای بدان توجه دارند این است که یک نرم افزار گرافیکی چه سرعتی در زمان لود و ذخیره سازی تصاویر دارد؟ در جواب این کاربران باید بیان نمود که Corel Painter سرعتی بسیار بالاتر در زمان ذخیره سازی و لود کردن نسبت به نرم افزار های مشابه دارد. این سرعت تقریبا در زمان باز کردن عکس ها ۳۵ درصد و در زمان ذخیره سازی عددی معادل ۲۰۰ درصد است.

Description

PLEASE NOTE: This article only applies to customers who have purchased an Electronic Software Download or Purchase Key for Corel Painter Sketch Pad. If you have purchased a CD version, but have a trial version installed, you must uninstall it and install from your CD. The serial number that comes with the CD version WILL NOT unlock a trial version. If you have purchased through Corel's Transactional Licensing program, you MUST purchase a CD. You cannot unlock a trial or download version through our licensing program.


If you have purchased an Electronic Software Download (ESD) of Corel Painter Sketch Pad, you will need to activate it. You will receive an order confirmation email when you complete your order. Included in this email is a download link. If you have already downloaded our free trial version, you DO NOT have to download the program again. Skip to the section entitled "Activating Corel Painter Sketch Pad " below. If you have not yet downloaded the trial, go to the section entitled "Downloading Corel Painter Sketch Pad ."
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری