Oracle Decisioneering Crystal Ball v7.3.1

Oracle Decisioneering Crystal Ball v7.3.1

  • نسخه :Version 7.3.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Oracle
  • سال تولید : 2008

توضیحات

Oracle Crystal Ball پلاگینی قدرتمند برای انجام محاسبات و تحلیلهای مالی و اقتصادی در محیط اکسل است. معمولا فعالان بازار بدون سنجش پیشرفتهای مالی و تحلیل وضعیت خود یا حتی رقبا امکان بقا و رشد در بازارهای مالی را نخواهند داشت. دانشجویان اقتصاد، حسابداری و مالی همگی نیازمند یادگیری و انجام این محاسبات لااقل برای پایان نامه ها و تز تحصیلی خود هستند. از طرفی انجام محاسبات تحلیلی کار پیچیده ای است و اگر قرار باشد خودمان در اکسل و نرم افزارهای صفحه گسترده این کار را انجام دهیم زمان و انرژی زیادی تلف خواهد شد.

در واقع وقت زیادی از کار ما صرف طراحی جداول، چارتها، ارتباط آن ها با یکدیگر، استفاده از فرمولهای اکسل و سفارشی سازی آنها و حتی ماکرونویسی های پیچیده خواهد شد. این پلاگین با هدف تسهیل این عملیات ارائه شده است. بعد از نصب این برنامه یک تب جدید در محیط اکسل اضافه میشود که تمامی محاسبات مالی و آنالیزهای اقتصادی را به راحتی میتوانید انجام دهید. برنامه تعداد زیادی فانکشن و قابلیت از پیش تعریف شده دارد که در اکثر اوقات حتی نیازی به اضافه کردن و تغییر این قابلیتها نیست.

تنها کافی است اطلاعات خود را وارد کنید و از قابلیتهای این برنامه استفاده نمایید. در این پلاگین به راحتی امکان محاسبه، پیش بینی سود، ریسکهای مالی و در مباحث بورس تعیین سبد ایده آل و … وجود دارد. این برنامه به شما این توانایی را میدهد تا بدون درگیر شدن با اکسل تمرکز خود را بر روی مدلسازی داده ها، پیش بینی و بهینه سازی اطلاعات قرار دهید. نتایج تحلیل را میتوانید با انواع مختلفی از چارتها مشاهده کنید. از انجایی که این برنامه در قالب پلاگین اکسل به شما خدمات رسانی میکند زمان زیادی برای یادگیری آن لازم نیست چرا که قطعا از قبل با اکسل آشنا بودید.

Description

Crystal Ball 7 Professional Edition is the easiest way to
perform risk analysis in your own spreadsheets. With one
integrated toolset, you can use your own historical data to
build accurate models, automate "what if" analysis to
understand the effect of underlying uncertainty and search
for the best solution or project mix.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری