Altera MAX Plus II Baseline v10.2

Altera MAX Plus II Baseline v10.2

  • 5.0 (1 رای)
  • کاربرد : نرم افزار طراحی مدارهای منطقی
  • نسخه :Version 10.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Altera Corporation
  • سال تولید : 2010

توضیحات

نرم افزار MAX+PLUS II برای طراحی مدارات منطقی و دیجیتالی می باشد و از زبان های VHDL یا Verilog HDL پشتیبانی می کند و شما با استفاده از رابط کاربری گرافیکی آن به راحتی قادر به طراحی مدار ها و واحدهای منطقی (مانند طراحی CPU با واحدهای ALU و CU و ...) خواهید بود. پس از طراحی، شما امکاناتی را جهت کامپایل مدار در اختیار خواهید داشت و می توانید این مدار را بر روی یک CPLD یا FPGA ساخت شرکت Altra پروگرام کنید و از آن به بعد آن چیپ عملکرد مدار شما را به خود می گیرد و همانند مداری که طراحی کرده اید عمل می کند. به عنوان مثال با استفاده از این نرم افزار قدرتمند شما می توانید مدار دیجیتالی دلخواهی مانند دریافت کننده اطلاعات کیبورد کامپیوتر را طراحی کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار MAX+PLUS II:
- طراحی مدارات منطقی
- دارای رابط گرافیکی و محیط کاربر پسند
- پشتیبانی از زبان های VHDL یا Verilog HDL
- کامپایل و تست مدار طراحی شده
- پشتیبانی از خانواده دیوایس های FPGA و CPLD
- عملکرد سریع
- و ...

Description

MAX+PLUS II software is intended only to support legacy designs. MAX+PLUS II software does not support MAX II CPLDs, Cyclone™ FPGAs, or Stratix™ FPGAs. Quartus II software is Altera's primary development software and supports Altera's newest device families and most older device families.
Here are some key Features of "MAX+PLUS II":
Device Support:
- The MAX+PLUS II BASELINE software includes support for selected FLEX, ACEX and MAX devices.
Synthesis Support:
- If your designs include VHDL or Verilog HDL you can use third party synthesis software from Mentor Graphics, Synopsys, or Synplicity or you can download the MAX+PLUS II Advanced Synthesis software to use with MAX+PLUS II BASELINE software. You can also upgrade to the Quartus II Web Edition software that now includes integrated VHDL and Verilog HDL synthesis, delivers the fastest push-button performance for supported FPGA & CPLD device families, and supports selected devices from Altera's latest device families.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری