خورشید نیمه شب

خورشید نیمه شب

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : استفنی میر
  • مترجم : یاسمین جهانبخش
  • تعداد صفحه : 248

توضیحات

خورشید نیمه شب ، کتابی از سری رمان های Twilight نوشته ی استفانی مایر می باشد و شرح دوباره‏ای از کتاب اول این مجموعه است با این تفاوت که این بار داستان را از زبان بلا نخواهید شنید ، بلکه اینبار ادوارد کالن داستان را از دید خود برای شما نقل خواهد کرد . در 28 آگست 2008 ، مایر نوشتن این کتاب را متوقف کرد . دلیل این کار ، افشا و پخش غیر قانونی 12 فصل از نوشته های مایر در اینترنت بود.او گفت : ” اگر الان ، با این وضعیت فکری سعی به ادامه دادن داستان کنم ، ممکنه جیمز پیروز بشه و تمام کالن ها بمیرن ؛ که هیچ مطابقتی با اصل داستان نداره . در هر صورت ، من برای اتفاقی که برای ادامه ی این کتاب افتاد بسیار ناراحتم و برای مدتی نا معین نوشتنش رو متوقف می کنم ” . مایر 12 فصل لو رفته ی کتاب را برای طرفدارانی که آن را نخوانده بودند در سایت خود قرار داده تا حس نکنند که باید فداکاری کنند .
فصل اول : اولین نگاه
فصل دوم : کتاب گشوده
فصل سوم : پدیده
فصل چهارم : تصاویر
فصل پنجم : دعوت ها
فصل ششم : گروه خون
فصل هفتم : ملودی
فصل هشتم : روح
فصل نهم : پورت آنجلس
فصل دهم : نظریه
فصل یازدهم : پرسش ها و پاسخ ها
فصل دوازدهم : پیچیدگی ها
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری