EaseUS Todo Backup WinPE 10.5.0.2 Boot ISO

EaseUS Todo Backup WinPE 10.5.0.2 Boot ISO

  • کاربرد : نرم افزار تهیه بکاپ از اطلاعات و پارتیشن ها
  • نسخه :Version 10.5.0.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : EaseUS
  • سال تولید : 2017

توضیحات

EaseUS Todo Backup Workstation نرم افزاری کاربردی و حرفه ای جهت پشتیبانی گیری از فایلها و پارتیشنهای شما و بازگردانی آنها در صورت لزوم و مواقع ضروری میباشد. نرم افزار به شما کمک میکند در صورت بروز مشکل در ویندوز خود بدون اینکه مجدد بخواهید زمانی برای نصب ویندو صرف کنید و نرم افزارهای خود را یک به یک نصب کنید ، تنها با استفاده از فایل پشتیبان تهیه شده توسط نرم افزار EaseUS Todo Backup به سرعت آخرین فایل بکاپ تهیه شده از پارتیشن ویندوز خود که شامل سیستم عامل و نرم افزارهای نصب شده در آن بوده را توسط دیسک بوت WinPE که در اختیار شما قرار میدهد بازگردانی کنید و یا به هاردهای SSD که سرعت بالایی دارند مهاجرت کنید و بکاپ خود را بازگردانی کنید.

یکی از قابلیتهای نرم افزار این است که در صورت نیاز به نصب نرم افزارهایی که در مورد آنها آشنایی ندارید و احتمال میدهید به ویندوز شما آسیب بزند به سرعت میتوانید از پارتیشن ویندوز یک بکاپ تهیه کنید و برای بکاپ های تهیه شده از نرم افزار رمز عبور قرار دهید که از سوء استفاده های احتمالی جلوگیری شود.
ویژگی جدیدی که در نرم افزار قرار داده شده پشتیبانگیری از اطلاعات گوش های اندروید نظر پیامک ها ، تماس ها ، دفترچه تلفن ، ویدئوها ، موزیک ها و... میباشد.

Description

Powerful backup software for Windows Server, Exchange or SQL Server. Versatile inclusive backup and recovery features to protect Exchange/SQL server well. Scable flexible to conduct business backups on servers to cut down much cost and time. Efficient backup servers easily and get business recovered by quick universal restore.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری