Nero Platinum 2018 Suite.19.0.07300 + Content Packs

Nero Platinum 2018 Suite.19.0.07300 + Content Packs

  • کاربرد : مجموعه ابزارهای نرو
  • نسخه :Version 19.0.0730
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Nero AG and Substations
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Nero یکی از قدرتمندترین و گسترده‌ترین مجموعه ابزارهای چند رسانه‌ای است که امکانات فوق العاده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ این نرم افزار به تنهایی تمامی نیازهای شما را در امور مدیریت فایل‌های چند رسانه‌ای بر طرف می‌کند. امکانات مجموعه ابزارهای Nero شامل رایت انواع DVD ،CD و BluRay، پخش انواع فایل‌های صوتی و تصویری، ویرایش حرفه‌ای انواع فیلم‌ها و فایل‌های تصویری با کیفیت 4K، کپی و پشتیبان گیری از انواع دیسک‌های چند رسانه‌ای، پخش آنلاین انواع فایل‌های صوتی و تصویری از اینترنت، تبدیل انواع فایل‌های چند رسانه‌ای به فرمت‌های مختلف و بسیاری از قابلیت‌های مختلف دیگر می‌شود.

مجموعه ابزارهای Nero هم اکنون بیش از 100 میلیون کاربر در دنیا دارد و به 23 زبان دنیا ترجمه شده است و هز ماه بیش از 1 میلیون دانلود از سایت رسمی آن صورت می‌گیرد؛ نرم افزار Nero به جرئت معروف‌ترین و پر کاربردترین نرم افزار چند رسانه‌ای در دنیا بوده و کمتر کسی پیدا می‌شود که نام آن را نشنیده و یا با آن کار نکرده باشد. مجموعه ابزارهای Nero به طور کلی در چهار قسمت طبقه بندی می‌شوند:

1. Burn & Copy: قابلیت‌های این بخش به شما این امکان را می‌دهند که تقریباً هر نوع دیسک چند رسانه‌ای را بتوانید کپی کنید و یا اطلاعات جدیدی بر روی انواع دیسک‌های نظیر CD و DVD و BluRay رایت کنید؛ همچنین می‌توانید برای دیسک‌های خود قاب و جلد مخصوص طراحی کنید و تمامی قسمت‌های مختلف را شخصی سازی کنید؛ دیگر قابلیت این بخش امکانات پیشرفته در زمینه پشتیبان گیری فایل‌های چند رسانه‌ای و دیسک‌های مختلف است.

2. Create & Edit: قابلیت‌های این بخش به شما امکانات فراوانی در زمینه ساخت و ویرایش حرفه‌ای انواع فیلم‌ها را می‌دهند؛ در این بخش شما می‌توانید فیلم‌های ضبط شده و یا آماده را ویرایش کنید و آن طور که می‌خواهید آن‌ها را تغییر دهید و یا یک فیلم جدید با استفاده از امکانات قدرتمند برنامه بسازید، این بخش از برنامه به طور کامل از فیلم‌های Ultra HD یا 4K پشتیبانی می‌کند و به راحتی می‌توانید فیلم‌های 4K را ویرایش نمایید.

3. Play & Stream: قابلیت‌های این بخش امکانات بی‌نظیری در مشاهده فیلم‌ها به شما می‌دهد، این بخش قادر است تا تقریباً تمامی فایل‌های رایج چند رسانه‌ای را اجرا کرده و تجربه‌ی فوق العاده‌ای در تماشای فیلم و یا گوش دادن موسیقی به شما بدهد.

4. Rip & Convert: ابزارهای این بخش قابلیت‌های ویژه‌ای در امور تبدیل فایل‌های چند رسانه‌ای به یکدیگر دارند به طوری که می‌توانید هر فایل صوتی یا تصویری مورد نظر را به فرمت‌های مختلف و متناسب با دستگاه‌های مختلف تبدیل نمایید؛ همچنین امکانات قدرتمندی در زمینه Rip کردن دیسک‌های مختلف و کپی فایل‌های چند رسانه‌ای از دیسک‌های مختلف شده به کامپیوتر در اختیار شما قرار می‌دهد.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Nero:
- دارای قوی‌ترین ابزار پخش انواع فایل‌های چند رسانه‌ای
- دارای قابلیت‌های مختلف در زمینه تبدیل انواع فایل‌های چند رسانه‌ای
- امکانات فراوان در امر پشتیبان گیری از فایل‌ها و دیسک‌های مختلف
- ساخت و ویرایش حرفه‌ای انواع فایل‌های تصویری با کیفیت 4K
- پخش آنلاین فایل‌های صوتی و تصویری و اشتراک گذاری آن‌ها از طریق شبکه‌های بی‌سیم
- پشتیبانی از انواع دستگاه‌های تلفن همراه نظیر iPhone و گوشی‌های Android

Description

Wherever you go or stay, your life is digital. Photos, videos, movies, and music on PC, smartphone, tablet, and smart TV
Who should manage and keep an eye on everything? With Nero Platinum 2018, you can reliably manage your everyday
digital life ? both at home and on the move. Now with brand-new features!

Products Included

Nero Video 2018: IMPORT, CREATE & EDIT
Nero Burning ROM 2018: BURN, COPY & ARCHIVE
Nero MediaHome 2018: ORGANIZE, PLAY & STREAM
Nero Recode 2018: RIP & CONVERT
Nero BackItUp 2018: SECURE, ENCRYPT & COMPRESS
Music Recorder: STREAM & DOWNLOAD
How To Crack?

Download and Install Nero Platinum Suite From The Links Given Below
Download and Run the Patch From The Links Given Below
Click Patch. Enjoy

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری