سونار پلاتینیوم / Cakewalk SONAR Platinum 23.10.0.14 + Content

Cakewalk SONAR Platinum 23.10.0.14 + Content
سونار پلاتینیوم

  • کاربرد : نرم افزار پیشرفته و معروف ساخت نت و آهنگ.
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Cakewalk
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزار فوق العاده حرفه ای و پر محتوای سونار چند سالی است که تهیه کنندگان و آهنگسازان مطرح جهان را همراهی میکند و به شما اجازه می دهد تا کنترل پروژه خود را به تنهایی به عهده بگیرید و همان گونه که در ذهن خود آهنگ دلخواه خود را مرور میکنید نتهای آن را تبدیل به واقعیت کنید، با استفاده از این نرم افزار شما می توانید آهنگ بسازید، میکس کنید، ضبط صدا و هم خوانی توسط گروه موسیقی و بسیاری از کار هایی که مربوط به یک استودیو مجهز است را خودتان به تنهایی و به صورت حرفه ای انجام بدهید . شما خواهید توانست تمامی افکت های موجود در نرم افزار های دیگر را برداشته و در این نرم افزار حرفه ای به راحتی مورد استفاده قرار دهید .

Description

SONAR is more than just a digital audio workstation - it's the most advanced music production environment available today. Choose the creative experience only SONAR offers: advanced technology, effortless workflow, and an inviting interface that amplifies inspiration. Capture pristine recordings in the award-winning, touch-enabled Skylight User Interface-then take advantage of the comprehensive editing, mixing, mastering, and publishing tools to craft your masterpiece.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع کنید.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری