Isotropix Clarisse iFX 3.5 SP3 x64

Isotropix Clarisse iFX 3.5 SP3 x64

  • کاربرد : نرم افزار فیلم و انیمیشن سازی 2 بعدی و سه بعدی
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Isotropix
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری قدرتمند در صنعت انیمیشن سازی سه بعدی و دو بعدی است که با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز دنیا می تواند همراهی مناسب برای تمامی کسانی که در زمینه گرافیک کامپیوتری، واقعیت مجازی، انیمیشن سازی و ... فعالیت دارند باشد. از این نرم افزار می توان برای ساخت انیمیشن و جلوه های ویژه، رندر و کامپوزیت سه بعدی و دو بعدی بهره برد. قابلیت های این برنامه بسیار گسترده است چرا که علاوه بر ویژگی های نوینی که در خود دارد تمامی خصوصیات بارز و پر کاربرد سایر نرم افزار های محبوب در صنعت فیلم و انیمیشن سازی را در خود دارد که از آن جمله می توان به محیط لایه ای After Effects، محیط سه بعدی Nuke و Node-Base، توسعه تکسچر و اسکالپت Mari و دیگر ابزار و ویژگی ها از نرم افزار هایی چون MudBox ،ZBrush و ... را نام برد. به علاوه موتور رندری که این نرم افزار ارائه می دهد بسیار قدرتمند است و می تواند محصول نهایی را در نهایت کیفیت به کاربران عرضه کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Clarisse iFX:
- ویرایش فیلم و کامپوزیت
- محیط کاملا پویا و سه بعدی
- ساخت متریال و تکسچر
- ساخت انیمیشن های دو بعدی و سه بعدی
- تایم لاین ساده و بسیار کاربردی
- رابط کاربری با منو های حرفه ای
- دارای محیط لایه ای و Node Base
- موتور رندر سریع و پر قدرت
- ابزار های نور پردازی
- پشتیبانی همزمان از چند مانیتور
- طراحی جزئیات ریز طرح ها مانند مو
- امکان اسکریپت نویسی به زبان پایتون
- پشتیبانی از انواع فرمت های سه بعدی
- و ...

Description

Clarisse iFX is a new breed of high-end 2D/3D animation software which is the fusion of an animation package, a compositing software and a 3d rendering engine. It has been designed to streamline the workflow of CG artists to let them work and constantly interact on their final image with full effects on.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع کنید.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری