Amolto Call Recorder Premium for Skype.3.7.3.0

Amolto Call Recorder Premium for Skype.3.7.3.0

  • کاربرد : نرم افزار ضبط تماس های صوتی و تصویری اسکایپ
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Amolto
  • سال تولید : 2017

توضیحات

اگر به دنبال نرم افزاری برای ثبت و ضبط مکالمات، ویدئو ها، تماس ها و فایل های به اشتراک گذاشته شده ی اسکایپ و سایر نرم افزار های VOIP هستید بی شک Amolto Call Recorder یکی از بهترین گزینه های پیش رو خواهد بود. این برنامه ابزاری کاربردی را برای ضبط تمامی تماس های صوتی و تصویری در نرم افزار های ارتباط بر پایه ی VOIP و به ویژه اسکایپ در اختیار شما می گذارد و به شما امکان می دهد که صدا و تصویر را با بهترین کیفیت در فرمت های مختلف ضبط نمایید. این برنامه به محض برقراری هر نوع تماسی توسط اسکایپ سریعا و به صورت خودکار اقدام به ضبط آن ها می نماید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Amolto Call Recorder:
- پشتیبانی از ورژن های مختلف نرم افزار اسکایپ
- ضبط انواع تماس های ویدئویی و اشتراک صفحات اسکایپ
- دارای پلیر داخلی برای ضبط ویدئو ها
- ضبط خودکار و نامحدود صدا
- افزودن یادداشت و صوت به فایل های ضبط شده
- ثبت تاریخچه ی تماس ها
- امکان تصویر برداری از صفحه نمایش
- ذخیره فایل ها به فرمت های mp3 و mp4
- و ...

Description

Are you looking for Skype recorder? Do you need to record Skype call? Amolto Call Recorder is the best tool for recording your Skype conversations. It works together with Skype or other VOIP applications and records in high-quality video and audio format. Amolto has easy to use user interface, starts recording automatically when Skype call starts.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع کنید.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری