Microsoft Office 2013 ProPlus VL X64 MULTi-17 v3 Oct 2017

Microsoft Office 2013 ProPlus VL X64 MULTi-17 v3 Oct 2017

  • کاربرد : نرم افزار آفیس 2013
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Microsoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

رابط کاربری برنامه‌های خود را نو کرده و رابط کاربری آن مترو است که زبان طراحی است که توسط مایکروسافت منتشر شده. مایکروسافت آوتلوک (Microsoft Outlook ) دستخوش تغییرات زیادی شده‌است به عنوان مثال رابط مترو جلوه‌های جدیدی را برای کارهای برنامه‌ریزی شده دارد. پاورپوینت ( PowerPoint ) نیز شامل الگوها و جلوه‌های متحرک بیشتری شده‌است. در 16 مه 2011 ، تصاویر جدیدی از آفیس ۱۵ منتشر شد که نشان می‌داد اکسل ( Excel ) با یک ابزار برای فیلتر کردن داده‌ها در یک خط زمان، توانایی تبدیل اعداد رومی به اعداد عربی و فارسی و ادغام توابع پیشرفته مثلثاتی دارد. در نرم‌افزار واژه‌پردازی ورد ( Word ) هم قابلیت قرار دادن ویدئو و صدای آنلاین و همچنین پخش اسناد بر روی وب را دارد. مایکروسافت قول پشتیبانی از قالب Office Open XML Strict را با نسخه 15 آفیس داده‌است. هم‌چنین این نسخه از قالب اودی‌اف 1.2 پشتیبانی خواهد کرد.


قابلیت های Microsoft Office Professional Plus 2013:
کارآمدتر شدن آفیس جدید به لحاظ بصری و لمسی
سازگاری با قلم های تبلت های مبتنی بر ویندوز 8 که فرصت هایی از قبیل نشانه گذاری گاه به گاه اسناد و نیز یادداشت برداری با قلم را پیش روی کاربران قرار خواهد داد
امکانات اجتماعی جدید تر و نیز یکپارچگی با اسکایپ
ارائه ی ویژگی های جدیدی از جمله امکان یادداشت برداری و ارتباطات تصویری آنلاین، توسط OneNote وLync به کابران مجموعه جدید آفیس
فراهم کردن امکان دسترسی به برخی از مرورگرهای وب که روی آی پد و آی فون کار می کنند
بهینه سازی شدن برای استفاده در تبلت ها و اسمارت فون ها به طور خاص
تمرکز مایکروسافت روی بهبود استفاده رسانه ای و نیز کاهش مصرف
پشتیبانی Microsoft Lync از اسکایپ به منظور ارتباطات تصویری چند نفره

Description

A new release of Microsoft Office 2013 has received an updated interface, became more social. It is optimized to work with touch and gestures, stylus, mouse and keyboard, so it supports all the new devices based on Windows, including tablets. OneNote and Lync are the first applications for the Office, in the style of Windows 10 , they are ground for work on the tablets, your fingertips. By the way, it's claimed broad support Windows 8, including Windows RT.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع کنید.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری