Konekt Electra 6.44

Konekt Electra 6.44

  • کاربرد : نرم افزار بستن مدار ها و طراحی برد ها
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Konekt
  • سال تولید : 2017

توضیحات

راه حلی فوق العاده برای تمامی مشکلات روتینگ PCB CAD سیستم هایی مانند Altium Designer, CADInt, Protel, Pulsonix, Eagle, Target 3001!, PollEx from Polliwog, Proteus, DipTrace, Ranger می باشد. این نرم افزار از الگوریتمی قدرتمند استفاده می کند و مناسب برای مهندسانی می باشد که به دنبال بستن مدار ها و طراحی برد ها می باشند. هم چنین قابلیت به خصوصی که این برنامه مهندسی دارد این است که می توانید برخی از سیم ها را مشخص نمایید و آن ها را به گونه ای کنید که غیر قابل حذف شدن باشند. در این حین، اگر شما برد خود را ویرایش نمایید، آن ها آسیبی نخواهند دید.

در ورژن جدید این نرم افزار Eagle v6 ساپورت می شود. این برنامه با ترکیب کردن روتینگ خودکار و بر اساس شکل بودن (Shape based) به مهندسان کمک می کند که در سریع ترین زمان ممکن بتوانند مدار های مورد نظر خود را طراحی نمایند. در حال حاضر Konekt Electra به خاطر امکانات زیادی که دارد به قیمت ۳۷۵ دلار به فروش می رسد. در این نسخه از برنامه، حرکت دادن جزء ها و چسباندن آن ها به یک دیگر به شکل پویا و دینامیک صورت می گیرد که باعث بهبود رابط کاربری برنامه شده است. تطبیق خودکار طول سیم ها و تنظیم آن ها برای متصل شدن به یک دیگر از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشد.

ویژگی های نرم افزار Konekt Electra :
دارای قابلیت ویرایش مدار ها، اضافه کردن پین ها و …
رابط کاربری پویا و دینامیک
ایجاد تسریع در کار ها
صرفه جویی در هزینه ها
امکان تعیین برخی از سیم ها، برای حذف نشدن
پشتیبانی از برد های بسیار پیچیده

Description

KONEKT has released Electra 6.44, is high performance, easy to use and affordable PCB autorouter to increase design productivity.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع کنید.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری