Redshift 2.5.40

Redshift 2.5.40

  • کاربرد : موتور رندرینگ قدرتمند
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Stormdance
  • سال تولید : 2017

توضیحات

اولین موتور رندرینگ GPU Based دنیاست که به روش Biased Rendering پردازش میکند. در یک کلام یعنی کیفیت Vray با سرعت رندرینگ کارت گرافیک. اولین نکته ای که با شنیدن نام موتورهای GPU Based برای ما تداعی می شود این است که نویزهای به وجود آمده در تصویر رندر شده چقدر خواهد بود. RedShift نیز به این موضوع توجه ویژه کرده و حقیقتا رندرینگ نهایی آن بسیار با کیفیت و فاقد هرگونه noise و نقاط روشنایی می باشد.کیفیت نهایی رندرینگ در Redshift با توجه به اینکه این موتور در اول راه می باشد بسیار مطلوب است. اینکه بتوانید از تمامی منابع نوری در Maya و Softimage استفاده کنید یک حسن محسوب می شود. همچنین میتوانید به منظور ارتقا کیفیت، از نورهای RedShift مانند IES light, sun light , sky light استفاده کنید. توجه کنید که RedShift از Physical lighting برای محاسبه روشنایی استفاده میکند که تاثیر بسیاری بروی کیفیت نهایی خواهد داشت.

انجین رندر بر پایه GPU
سرعت بی نظیر
پشتیبانی از GPU متعدد
پشتیبانی از RAM سیستم هنگامی که VRAM اشباع شده
شیدینگ مبتنی بر گره
پراکسی و ایسنتنس : رندر میلیون ها polygon بدون خطای حافظه
مد های دوربین : از حالت پرسپکتیو تا استریو spherical برای VR
پشتیبانی از AOV مخفف : Arbitrary Output Variables
سازگاری و تعامل با Maya , Softimage, 3ds Max, Houdini

Description

Redshift Rendering Technologies has released an updated Redshift 2.5, the latest version of its GPU-accelerated production renderer, adding a new system for combating firefly artefacts in images, and improving sampling.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع کنید.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری