Visual C++ Runtime Installer (All-In-One) v56

Visual C++ Runtime Installer (All-In-One) v56

  • نسخه :Version 56
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Microsoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

بسته ی ویژوال ++C ماکروسافت که به نام Vcredist هم شناخته می شود نرم افزاری است که کامپنت های قابل پشتیبانی در ویندوز را برای نرم افزارهایی که از Microsoft Visual Studio پشتیبانی می کنند , فراهم می سازد . نسه ی X86 این نرم افزار برای ویندوزهای 32 بیتی و نسخه ی X64 برای ویندوزهای 64 بیتی کاربرد دارد و کارایی هر کدام نسبت به سیستم عامل متفاوت می باشد . اکثر نرم افزارهایی که از Visual Studio پشتیبانی می کنند آن را به صورت اتوماتیک به همراه نرم افزار مورد نظر نصب می کنند . پک نرم افزار Vcredist شامل ماکروسافت ویژوال 2005 تا 2017 Redistributable برای هر دو نسخه 32 و 64 بیتی می باشد . کارایی بیشتر این نرم افزار زمانی می باشد که بخواهید کدهای سی پلاس پلاس را رفع اشکال کنیم به خصوص رفع ارور نرم افزارهایی نظیر DirectX و Microsoft .Net Framework و ارور های مختلف بازی ها را رفع کنید.



ویژگی های کلیدی نرم افزار Vcredist :

– این نسخه به صورت کامل و دارای تمامی نسخه های منتشر شده از 2005 تا 2017 می باشد .

– عدم نیار به نرم افزار سنگین Microsoft Visual Studio

– قابلیت پاک کردن هرکدام از نرم افزارها به صورت تکی

– قابلیت آپدیت هرکدام از نسخه ها به صورت جدا در زمان انتشار

– قابلیت نصب تمامی کامپونت های مورد نیاز

Description

Visual C++ Runtime Installer (All-In-One) is a single batch file installer that includes all Visual C++ libraries built-in. Before installing drivers on a computer, as soon as you're done with the format, it is advisable to install all the Microsoft Visual C++ libraries to ensure the drivers that depend on it are working properly.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری