Digital Tutors - Unity Mobile Game Development Player Functionality

Digital Tutors - Unity Mobile Game Development Player Functionality

  • کاربرد : آموزش ساخت بازی موبایل با استفاده از نرم افزار Unity
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Digital Tutors
  • سال تولید : 2012

توضیحات

دانلود فیلم آموزشی Unity Mobile Game Development Player Functionality ، قسمت 7 از 21 قسمت آموزش کار با موتور بازی سازی یونیتی می باشد که توسط شرکت Digital Tutors تهیه ومنتشر گردیده است . این فیلم آموزشی ادامه مباحث قبل آموزش یونیتی می باشد که به آموزش چهار چوبی اساسی برای جنبش شخصیت ها می پردازد . Joshua Kinney ، مدرس فیلم آموزشی Unity Mobile Game Development Player Functionality ، در این قسمت به شما آموزش می دهد که چگونه با استفاده از ابزار های مرتبط در یونیتی به انجام مواردی همچون حرکت دوربین و موقعیت آن ، حرکات سلاح مانند شلیک – حرکت گلوله – حرکت خود سلاح در دست شخصیت و چگونگی نشان دادن و حرکت آسیب دیدن شخصیت دشمنان . شما در این دوره چگونگی دستکاری پلیر پیش ساخته در یونیتی ، دیدگاه سوم شخص و چگونگی حرکت دادن شخصیت مورد نظرتان با اسکریپت را خواهید آموخت . پس آن به آموزش قابلیت های سلاح برای حمله ساچمه ها و فشنگ ها با استفاده از اسکریپت های سفارشی خواهند پرداخت . این سری آموزشی با بهمراه داشتن فایل های تمرینی به شما کمک می کند تا بتوانید همزمان با دیدن فیلم آموزشی این مراحل را بصورت عملی نیز انجام داده تا بتوانید براحتی این مبحث را فرا بگیرید .

Description

This Unity tutorial will create the basic framework for our main character such as movement, camera position, weapons, and applying damage to enemies. Throughout the tutorial, we'll learn how to manipulate Unity's Player Relative Control prefab to give us our third person view and then we'll learn how to create the desired player movement based off of those scripts. After that, we'll get into creating weapon functionality for our assault rifle and our shotgun using our own custom scripts. Finally, we'll end the course by applying our weapon damage to affect an enemy's health and make them explode when that health reaches zero.

بخش های فایل

این فایل شامل 9 بخش می باشد که بخش های آن به صورت جداگانه در زیر آمده است.
Row Title Format Size Play Download
01 - فیلم های آموزشی
1 1. Introduction and project overview 2.64 MB DOWNLOAD
2 2. Create player movement 13.78 MB DOWNLOAD
3 3. Modifying the camera view 9.85 MB DOWNLOAD
4 4. Creating weapon functionality 14.45 MB DOWNLOAD
5 5. Creating the assault rifle script 13.39 MB DOWNLOAD
6 6. Finishing up the assault rifle script 20.56 MB DOWNLOAD
7 7. Creating the shotgun script 18.79 MB DOWNLOAD
8 8. Creating the damage controller 17.20 MB DOWNLOAD
02 - فایل های تمرینی
9 project_files 8.37 MB DOWNLOAD
شما می توانید مجموعه کامل بخش های این فابل را نیز به صورت مجموعه کامل دریافت نمایید.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری