Digital Tutors - Getting Started with UVs in Maya
- کاربرد : آموزش آماده سازی مدل های سه بعدی با ایجاد پوسته های UV در Maya
- نوع فایل : فیلم آموزشی
- زبان : انگلیسی
- سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
- تولید کننده : Digital Tutors
- سال تولید : 2013
توضیحات
آموزش برخی از مقدمات
آشنایی با Maya UV Texture Editor
آموزش استفاده از Planner Mapping
آموزش Cylindrical Mapping
آموزش کاربرد Spherical and Automatic Mapping
آموزش شروع به کار با Multiple Projection
آموزش پروسه ترکیب UV ها با یکدیگر
آموزش شروع به ساخت UV بازو هیولا ( مدلی که آموزش بر روی آن انجام می شود )
آموزش تنظیم Geometry بازوی هیولا
آموزش تنظیم UV بازو
آموزش ساخت UV Map پای پشتی
آموزش Mapping پای پشتی
آموزش آماده سازی دست و پا برای UV Mapping
آموزش تنظیم UV Layout دست
آموزش ساخت UV سر هیولا درس اول
آموزش ساخت UV سر هیولا درس دوم
آموزش انتقال داده های UV
آموزش ساخت UV Layout شاخ هیولا
آشنایی با Maya UV Texture Editor
آموزش استفاده از Planner Mapping
آموزش Cylindrical Mapping
آموزش کاربرد Spherical and Automatic Mapping
آموزش شروع به کار با Multiple Projection
آموزش پروسه ترکیب UV ها با یکدیگر
آموزش شروع به ساخت UV بازو هیولا ( مدلی که آموزش بر روی آن انجام می شود )
آموزش تنظیم Geometry بازوی هیولا
آموزش تنظیم UV بازو
آموزش ساخت UV Map پای پشتی
آموزش Mapping پای پشتی
آموزش آماده سازی دست و پا برای UV Mapping
آموزش تنظیم UV Layout دست
آموزش ساخت UV سر هیولا درس اول
آموزش ساخت UV سر هیولا درس دوم
آموزش انتقال داده های UV
آموزش ساخت UV Layout شاخ هیولا
Description
In this series of tutorials, we will learn the basics of preparing 3d models for texturing by creating UV layouts in Maya. UVs and UV layouts are important aspects of creating textures for our 3D models. The UV information serves as a bridge between the 3d objects we create and the 2d textures that we apply before rendering. UVs let us tell Maya how to apply the textures across the surface so having a good UV layout can really make a difference in speeding up the texture creation process and making your textures easily editable down the pipeline. We'll start by talking about the basic concept of UVs before moving on to learn about some of the different UV projection methods. We'll also talk about editing UVs and using multiple projections. We'll cover the creation of UV snapshots to give us a guide when texturing and discuss a multi-tile texture workflow. In the end you'll have a good understanding of the purpose behind UVs and the knowledge you need to start creating and editing your own UV layouts.
PARTNER
PARTNER