Overloud Rematrix v1.2.8

Overloud Rematrix v1.2.8

  • کاربرد : نرم افزار تنظیم صدا و فضا سازی
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Overloud
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزار REmatrix محصولی از کمپانی Overloud می باشد و ابزار مناسبی برای ایجاد افکت های حرفه ای بر روی صدا و فضاسازی می باشد. این نرم افزار راه حل مناسبی برای مهندسین صدا به شمار میرود و یک ابزار منحصر بفرد ریورب پیشرفته با قابلیت ۵ حالت انفرادی با نام های Hall ,Room ,Plate, Early ,Special می باشد که میتوانند با هم ترکیب شوند. REmatrix دارای تنظیمات از پیش طراحی شده ای برای اعمال بر روی انواع صداها و ساز ها می باشد که می توان از جمله انها به وکال، درام، پرکاشن، کیبورد، گیتار و ... اشاره نمود. Studio Sessions یکی از کتابخانه های کاربردی این نرم افزار برای ساخت طنین های صدای قدرتمند و طبیعی است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Overloud REmatrix:
- تنظیمات صدا و فضاسازی
- گردش کاری ساده
- شامل مجموعه عظیمی از کتابخانه ها
- طراحان برجسته صدا، MoReVoX، پشتیبانی و طراحی خاص از طریق یک لیست گسترده ی از پیش تعیین شده
- و ...

Description

The professional solution for demanding engineers. REmatrix features five individual convolvers and an effect chain working together to create complex and unique spaces that cannot be obtained with any other tool. REmatrix is a professional solution for engineers looking for.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری