سراتو دی جی / Serato DJ 1.9.10 Build 5170

Serato DJ 1.9.10 Build 5170
سراتو دی جی

  • کاربرد : نرم افزار دی جی و میکس موزیک
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Serato
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یکی از قویترین نرم افزار های دی جی است که توسط بسیاری از خبرگان این حرفه به کار برده می شود. این نرم افزار با داشتن ترکیبی از هنر و ظرافت و یکپارچگی با سایر سخت افزار ها انتخابی مناسب برای دی جی ها خواهد بود. سراتو دی جی قابلیت اتصال به سخت افزار ها از طریق پورت یو اس بی را داراست و به علاوه با داشتن بیش از 8 مدل آماده برای لوپ و پخش هنرمندانه آهنگ ها و همچنین ابزار های کامل و حرفه ای با کاربرد آسان به کاربرانش تجربه ی استفاده از نرم افزاری جامع به ساده ترین شکل ممکن را عرضه می کند. نرم افزار حاظر یکپارچگی کاملی با Pulselocker و iTunes دارد و همچنین خود دارای منبع ذخیره داخلی است که این به معنی ذخیره لیست موسیقی ها و میکس های پیشین برای استفاده های آتی به ساده ترین و سریعترین روش است. از دیگر نقاط قوت این نرم افزار می توان به نمایش تمپو و اطلاعات کلیدی هر ترک موسیقی نیز اشاره کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Serato DJ:
- نمایش صفحه میکس مجازی
- نمایش شکل موج موسیقی با رنگ های مختلف
- تنظیمات پیشرفته برای نیل به بهترین کیفیت پخش موسیقی
- امکان ضبط و اشتراک گذاری ترک ها به صورت آنلاین
- امکان ذخیره لیست پخش و میکس ها بر روی سرویس های مختلف
- دارای ابزار ها و تنظیمات پیشرفته و کامل
- پشتیبانی از ترک های MIDI
- دارای بانکی کامل از DJ FX توسعه یافته توسط iZotope
- و ...

Description

Serato DJ has a brand new look and a greatly improved software layout, optimized for simplicity and a great experience. The new interface also offers two and four deck view modes for four deck controllers, alongside improvements to the cue point and looping controls, which now allow you to display either 8 cues, 8 loops or a combination of both depending on how you perform.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری