Vectric Aspire 9.0.10 with Bonus Clipart

Vectric Aspire 9.0.10 with Bonus Clipart

  • 5.0 (1 رای)
  • کاربرد : نرم افزار طراحی مدل های CNC
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Vectric
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزار قدرتمندی است که در طراحی مدل های دو بعدی و سه بعدی برای دستگاه های CNC کاربرد دارد. با استفاده از این نرم افزار به آسانی می توانید از cutout های ساده تا کنده کاری های تزئینی پیچیده را با دستگاه CNC خود ایجاد کنید. رابط کاربری این نرم افزار بصری است و استفاده از آن آسان می باشد. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید طرح ها دو بعدی، عکس ها، نقاشی و آثار هنری دیجیتالی خود را به مدل های سه بعدی تبدیل کرده و با دستگاه CNC خود آن ها را برش دهید. نرم افزار Aspire در بین طیف وسیعی از افراد و مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد که از آن جمله می توان به ایجاد پنل ها و درب های تزئینی، قالب گیری های معماری، مبل سازی، کابینیت سازی، دستگاه های حکاکی، سازندگان مدل، ساخت جواهرات، مدارس، کالج ها، دانشگاه ها، ساخت مجسمه های 3D و هنرمندان و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. این نرم افزار یک ابزار مدل سازی سه بعدی منحصر به فرد به همراه مجموعه ی جامعی از ابزارهای طراحی و ویرایش دو بعدی است که برای شما کار با داده های دو بعدی موجود و یا مدل های وارداتی سه بعدی را آسان خواهد کرد. اینطور که از توضیحات سایت سازنده نرم افزار برمی آید، Aspire، امکانات سه نرم افزار Vcarve pro ، Cut2D و Cut3D را داراست و نسخه ی تکمیلی این برنامه هاست.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Aspire:
- ایجاد مدل های دو بعدی و سه بعدی برای طراحی های CNC
- طراحی کامپوننت های سه بعدی از وکتورهای دو بعدی
- ایجاد تکسچرهای سه بعدی از فایل های تصویری
- وارد کردن فایل های 3D - STL، DXF ، OBJ ، VRML ، V3M ، CRV3D ، 3DCLIP
- مورد استفاده در طیف وسیعی از افراد و مشاغل از جمله: ایجاد پنل ها و درب های تزئینی، قالب گیری های معماری، لوگوهای شرکتی حک شده، مبل سازی، کابینیت سازی، دستگاه های حکاکی، سازندگان مدل، ساخت جواهرات، مدارس، کالج ها، دانشگاه ها، ساخت مجسمه های 3D و هنرمندان
- دارای رابط کاربری بصری و استفاده آسان
- یک ابزار مدل سازی سه بعدی منحصر به فرد به همراه مجموعه ی جامعی از ابزارهای طراحی و ویرایش دو بعدی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز

Description

Vectric Ltd. has released an update to Vectric Aspire V9, its 3D modeling and CNC machining software - the easiest way to convert a 2D drawing into high quality 3D relief and CNC toolpaths. This new release includes significant enhancements and completely new features across all areas of the product.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری