Microsoft Windows Server 2008 R2 SP1 x64 OCTOBER 2017

Microsoft Windows Server 2008 R2 SP1 x64 OCTOBER 2017

  • کاربرد : ویندوز سرور 2008 R2 سرویس پک یک به همراه جدیدترین آپدیت‌ها
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Microsoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یک سیستم عامل سرور بوده که توسط مایکروسافت در ۲۲ اوت ۲۰۰۹ عرضه شد. این سیستم عامل بر پایه Kernel یکسان با Windows 7 ساخته شده است. این ویندوز اولین ویندوز سرور صرفاً 64 بیتی بوده و علی رغم ظاهر مشابه با نسخه قبلی، تغییرات گسترده‌ای در هسته ویندوز و کارایی آن داده شده است. از تغییرات و ویژگی‌های بهبود یافته می‌توان به عملکردهای جدید Active Directory، سیستم مدیریتی جدید Virtualization، نسخه 7.5 وب سرور IIS و پشتیبانی تا 256 پردازنده منطقی نام برد.

معرفی قابلیت‌های اصلی Windows Server 2008 R2:
- Management: ویندوز سرور دارای یک کنسول مدیریتی قدرتمند و مجتمع است که شما می‌توانید تمام Role های شبکه را در یک جا تحت عنوان Server Manager مدیریت کنید. از دیگر امکانات جالب ویندوز سرور Core است که به شما این توانمندی را می‌دهد تا ویندوز را در حالت Minimal و بدون رابط کاربری نصب کنید. در این نسخه از ویندوز از نسخه دوم PowerShell به طور پیش فرض استفاده شده است. این سیستم عامل در حجم کاری و پردازش‌های بالا به طور خودکار پردازش‌ها را کنترل می‌کند و در زمان کاهش بار کاری، به پردازش‌ها سرعت می‌بخشد که این عمل در نهایت منجر به کاهش مصرف انرژی و هزینه می‌گردد که در مراکز داده تاثیر به سزایی دارد.

- Virtualization: با این فناوری سیستم عامل شما تبدیل به ماشین مجازی سازی می‌شود بدین معنی که می‌توانید سیستم عامل‌ها و نرم افزارهای دیگر را به صورت مجازی روی آن سیستم عامل نصب کنید. پیش از این نرم افزارهای جدا از ویندوز این کار را انجام می‌دادند، اما با کمک فناوری Hyper-V مایکروسافت، این فناوری با Windows Server 2008 R2 یکپارچه شد و در سال‌های اخیر پیشرفت‌های چشمگیری در این زمینه حاصل شده است.

- Web Server: این نسخه از ویندوز از IIS 7.5 برای مدیریت وبسایت‌ها استفاده می‌کند. یک سیستم کاملاً Module محور دارد و شما هر بخش را می‌توانید جداگانه نصب کنبد و این به کارایی و امنیت سیستم شما کمک خواهد کرد. IIS7.5 از ASP.NET و PHP به خوبی پشتیبانی می‌کند و دیگر نیازی به پلت‌فرم NET. نخواهید داشت. هدف نسخه R2 راحت‌تر کردن مدیریت پلت‌فرم‌های تحت وب و پشتیبانی از نرم افزارهای تحت وب می‌باشد.

- Better together with Windows 7: سیستم عامل Windows Server 2008 R2 و Windows 7 هر دو بر پایه یک Kernel یکسان و Windows NT6.1 نوشته شده‌اند و انطباق پذیری بسیاری با یکدیگر دارند که این حاکی از قدرت مایکروسافت در یکپارچه سازی Server و Client است. امکانات مدیریتی Windows Server 2008 R2 در محیط Windows 7 توسط سیستم RDP انجام می‌شود که مشترکات زیادی با یکدیگر دارند و به مدیریت هر چه آسان‌تر ویندوز سرور کمک می‌کند.

1. ارائه کامل‌ترین ویرایش ویندوز:
Windows Windows Server 2008 R2 به طور کلی در چندین ویرایش مختلف ارائه می‌شود که در این بین ویرایش Datacenter کامل‌ترین آن‌ها بوده و شامل تمامی امکانات و ویژگی‌های Windows Server می‌شود.

2. همراه داشتن جدیدترین آپدیت‌ها:
بسته‌ای که پیش روی شماست شامل تمامی آپدیت‌های منتشر شده برای Windows Server 2008 R2 تا تاریخ ذکر شده بوده و هنگام نصب تمامی آپدیت‌ها و به روز رسانی‌ها به طور خودکار نصب می‌شوند. این امر سبب می‌شود تا بعد از نصب ویندوز با حجم آپدیت‌های بسیار کمتری روبرو شوید و در زمان و هزینه‌های خود صرفه جویی کنید.

4. به همراه داشتن جدیدترین نسخه‌های Microsoft .NET Framework:
آخرین نسخه‌ی این بسته محبوب و ضروری مایکروسافت به همراه تمامی آپدیت‌های آن نیز درون بسته گنجانده شده و به همراه ویندوز نصب می‌شود.

5. به همراه داشتن درایورهای USB3:
اکثر درایورهای رایج USB3 نیز در این ویندوز گنجانده شده تا امکان نصب ویندوز از طریق Flash برای دستگاه‌هایی که فاقد درگاه USB2 هستند، وجود داشته باشد.

Description

Windows Server 2008 R2 is a server operating system produced by Microsoft. It was released to manufacturing (RTM) on July 22, 2009 and launched on October 22, 2009. It is built on the same kernel used with the client-oriented Windows 7. It is the first 64-bit only operating system released from Microsoft. Enhancements include new functionality for Active Directory, new virtualization and management features, version 7.5 of the Internet Information Services (IIS) web server and support for up to 256 logical processors.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری