4Videosoft Blu-ray Player 6.3.10

4Videosoft Blu-ray Player 6.3.10

  • کاربرد : نرم افزار پخش انواع فایل های بلوری در سیستم عامل های ویندوز
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : 4Videosoft Studio
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزار پخش فیلم های بلوری 4Videosoft Blu-ray Player ، یک نرم افزار قدرتمند برای پخش انواع فایل های بلوری در سیستم عامل های ویندوز میباشد که به تازگی نسخه ی جدید آن توسط کمپانی 4Videosoft منتشر شده است . در نرم افزار 4Videosoft Blu-ray Player نه تنها می توانید تمامی فرمت های بلوری را باز کنید بلکه قادر خواهید بود فایل ISO را مستقیم از طریق نرم افزار باز نمایید . 4Videosoft Blu-ray Player قادر به پخش تقریبا تمام فایل های ویدیویی معروف از جمله فیلم های HD می باشد که کاربران با استفاده از این نرم افزار می توانند از دیدن یک فیلم لذت کافی را ببرند . این نرم افزار از فرمت های مختلفی مانند MTS video, MXF video, MKV video, HD MP4, HD H.264, AVCHD و … پشتیبانی می کند .

Description

4Videosoft Blu-ray Player is the best Blu-ray/video playing software. It can freely play all the Blu-ray movies including the latest Blu-ray discs on PC. This professional Blu-ray Player can not only play the Blu-ray disc, but also can play Blu-ray folder and ISO file with high video/audio quality.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری