CGTech VERICUT 8.1.1

CGTech VERICUT 8.1.1

  • کاربرد : نرم افزار شبیه سازی عملیات ماشین کاری CNC و بررسی خطاهای احتمالی
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : CGTech
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری برای شبیه سازی عملیات ماشین کاری CNC و بررسی خطاهای احتمالی است. با استفاده از این برنامه میتوان قبل از ماشین کاری واقعی و احیانا روبرو شدن با خسارات احتمالی ناشی از عدم برنامه ریزی درست، جلوی این آسیبها را با شبیه سازی گرفت. VERICUT به شما اجازه میدهد تا ماشین ابزار مورد نظر خود را اعم از تراش، فرز، برش و ماشینهای ترکیبی با مشخصات واقعی آنها وارد برنامه کنید و با ارائه دادن برنامه ماشین کاری به آن در یک محیط شبیه سازی شده رفتار واقعی دستگاه را بررسی کنید و احیانا اگر برخوردی و یا خطایی رخ داد قبل از متحمل شدن هزینه های اضافی، مشکل را حل و به یک راه حل بی نقص و بهینه دست پیدا کنید.

بعد از اطمینان کامل از صحت کارکرد ماشین میتوان با دریافت gcode آن و معرفی به دستگاه واقعی شاهد عملیات ماشین کاری صحیح و بدون نقصی خواهید بود. یکی از مزایای استفاده از این نرم افزار امکان بهینه سازی مسیرهای حرکت ابزار مورد نظر است. مثلا در جاهای ظریف سرعت دستگاه را کاهش دهد و یا در سطوح وسیع و در ابتدای کار سرعت را افزایش دهد که با برنامه ریزی این حالتها میتوان محصول نهایی را در زمانی بهینه تولید کرد.

VERICUT همچنین به کاربرانش اجازه میدهد تا ماشین ابزارهای مورد نظر خود را مدلسازی و مونتاژ کنند که البته چون به صورت تخصصی برای این کار طراحی نشده است شاید توانمندی های آن به سایر نرم افزارهای CAD نرسد. در واقع این برنامه بیشتر در حوزه CAM فعالیت میکند و چنین کمبودهایی در واقع نشان از ضعف آن نیست بلکه تخصصی بودن نرم افزار را بیشتر نمایان میکند. VERICUT برنامه ای شایسته در حوزه CAM برای شبیه سازی عملیات ماشین کاری است که استفاده از آن قطعا باعث بهبود فرایند ماشین کاری و کاهش خطاهای این امر خواهد شد.

Description

CGTech has released an updated CGTech VERICUT 8.1. This release includes enhancements that simplify simulating a CNC machine and new features help NC programmers analyze, optimize, and document NC programming and machining.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری