EduIQ Classroom Spy Professional 4.4.5

EduIQ Classroom Spy Professional 4.4.5

  • کاربرد : نرم افزار نظارت و مانیتورینگ سیستم های تحت شبکه
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : EduIQ
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری بسیار کارآمد جهت نظارت و مانیتورینگ سیستم های تحت شبکه است. از طریق این برنامه میتوان کامپیوترهای تحت شبکه را به صورت کامل کنتررل کرد. صفحه مانیتور آنها را دید، برایشان پیغام ارسال کرد، از راه دور سیستم مورد نظر را خاموش یا ریست کنیم. یا سیستم را برای زمان مشخصی قفل کنیم. این امکان وجود دارد که از صفحه کامپیوتر مورد نظر فیلم برداری مخفی کنیم. در واقع کاربرد این برنامه بیشتر برای کلاسهای آموزشی است مثلا یک معلم میتواند بدون حضور پای سیستم دانش آموزان دقیقا متوجه شود، دانش آموزان او مشغول چه کاری هستند. آیا مشغول انجام وظایف محوله هستند یا وبگردی میکنند!

با استفاده از این برنامه شما قادر هستید هر یک از کامپیوترهای تحت شبکه را از دسترس خارج کنید. اینترنتش را قطع کنید. همچنین در مواقعی شاید نیاز داشته باشید بدون حضور در پشت سیستم کاربر با ماوس و صفحه کلیدش کارهایی را در کامپیوترش انجام دهید. اینجا میتوانید از راه دور صفحه مانیتور کاربر را به صورت تمام صفحه مشاهده کنید و کار مورد نظر را انجام دهید. شما میتوانید مانیتور همه کاربران شبکه را به صورت یک جدول مرتب در کنار هم ببیند. در واقع با این کار کامپیوتر شما به یک ایستگاه مانیتورینگ کامل تبدیل میشود. همچنین شما میتوانید یک پیغام را به صورت کلی برای همه سیستمهای تحت امر ارسال کنید. این پیغام میتواند پیغام انجام یک کار باشد. اشتراک یک مسیر خاص باشد و یا هر چیز دیگری. این برنامه در زمینه مانیتورینگ سیستم های تحت شبکه قابلیتهای بسیار زیادی را فراهم کرده است و در این زمینه جزء بهترین برنامه ها محسوب میشود.

امکانات و ویژگی های Classroom Spy:
محیط گرافیکی ساده و مرتب
مشاهده صفحه مانیتور همه سیستم ها در کنار هم و به صورت همزمان
امکان تمام صفحه مشاهده کردن سیستم مورد نظر
قابلیت کنترل ماوس و کیبورد سیستم هدف
امکان ارسال پیام تکی و یا گروهی به سیستم ها
امکان لاک کردن، ریست، خاموش کردن، لاگ آف سیستم مورد نظر
قابلیت کنترل اینترنت کاربر مورد نظر
انجام یک کار از راه دور بر روی سیستم مورد نظر
امکان فیلم برداری از صفحه کاربر به صورت مخفی و ارسال فیلم نهایی به کامپیوتر ادمین
قابلیت گروه بندی کامپیوترها در دسته های مختلف (مناسب برای گروه بندی های کلاسی و درسی)

Description

Simple and effective classroom management software. Put classroom management to a higher level. This software lets you see what everyone's doing - without leaving your desk. You can monitor the activity of all student computers in your classroom remotely. Plus, you can share your screen with your students' record activity, control computers, make demos, limit the internet usage, block applications and much more.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری