Aiseesoft Blu-ray Player 6.6.10

Aiseesoft Blu-ray Player 6.6.10

  • کاربرد : نرم افزار پخش کننده دیسک های بلوری
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Aiseesoft Studio
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یک پخش کننده ساده و کارا برای کامپیوتر می باشد.این برنامه به کاربران کمک می کند تا از فیلم های بلو-ری با کیفیت فوق العاده و عالی در خانه لذت ببرند.این پخش کننده شگفت انگیز تنها یک پخش کننده دیسک های بلو-ری نیست، بلکه از فایل های ایزو و فایل های بلو-ری موجود در کامپیوتر نیز پشتیبانی می کند.Aiseesoft Blu-ray Player از فرمت های رایج ویدئوی نیز پشتیبانی می کند و قادر به پخش فایل های ویدئویی HD، MTS، M2TS، TS، MKV، MPEG، FLV، WMV، MP4 می باشد.

قابلیت های نرم افزار Aiseesoft Blu-ray Player:
پخش ویدئو و صدا با کیفیت فوق العاده بالا
پشتیبانی از دیسک ها و پوشه های بلوری
پشتیبانی از فرمت های ویدئویی HD، MTS، M2TS، TS، MKV، MPEG، FLV، WMV، MP4 و …
پشتیبانی از فایل های ایمیج ISO
امکان تنظیم اندازه ویدئو در صفحه نمایش
پشتیبانی از زیرنویس
قابلیت تنظیم کیفیت ویدئو
امکان گرفتن عکس از فیلم در هر زمان
و …

Description

Aiseesoft Blu-ray Player is one easy-to-use player for PC. It can help users enjoy any Blu-ray movie with outstanding and perfect video quality at home. This amazing player can not only play Blu-ray Disc, but also support Blu-ray folder and ISO image files. This Blu-ray Player is reliable and expert in playing Blu-ray discs released in different regions and dates trough simple clicks of mouse.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع کنید.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری