DRevitalize 3.31

DRevitalize 3.31

  • 3.0 (1 رای)
  • کاربرد : بازسازی بخش‌‎های معیوبِ هارد دیسک (بد سکتور)
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Piotr Ulaszewski
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم‌افزار DRevitalize به شما این امکان را می‌دهد که بخش‌‎های معیوبِ هارد دیسک (موسوم به بد سکتور) را تعمیر کنید. این برنامه کم‌حجم و کاربردی، نقص‌های فیزیکی ایجاد شده در هارد دیسک و درایوهای فلاپی را برطرف می‌سازد. این نقص‌های فیزیکی ممکن است بر اثر ضربه به هارد دیسک یا قرار گرفتن آن در معرض میدان‌های الکترومغناطیسی بسیار قوی ایجاد شوند. شایان ذکر است که نرم‌افزار DRevitalize در موارد مربوط به کاهش ولتاژ سیستم نیز می‌تواند مفید واقع شود. در ادامه به سایر ویژگی‌های نرم‌افزار می‌پردازیم.

سایر ویژگی‌های نرم‌افزار:
ارائه نکات آموزشی مفید در مورد قابلیت‌های نرم‌افزار.
راهنمایی‌های مختلف در مورد چگونگی پیکربندی پارامترهای اختصاصی.
ارائه اطلاعات در مورد سکتورهای اصلاح شده، سکتورهای معیوب شناسایی شده و سکتورهای معیوب بازیابی شده.
امکان شناسایی 32 دستگاه AHCI SATA تحت سیستم عامل DOS.

Description

DRevitalize is a program that repairs bad sectors (physical defects) on popular magnetic media (hard drives and also floppy drives to some extent) by generating a special sequence of high and low signals around the physically damaged area. The surface of almost any drive can be repaired with this utility (even hard drives that were dropped down or exposed to strong electromagnetic fields).

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع کنید.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری