A Collection of Short Contemporary Stories

A Collection of Short Contemporary Stories

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • تعداد صفحه : 111

توضیحات

به طور کلی فراگیری زبان های خارجی بدون توجه به مهارت ها و دانستنی های زبانی امری باطل و بیهوده است. اساسا مهارت های زبانی در فرآیند یادگیری زبان فارغ از نوع زبان مقصد دارای چهار رکن اصلی به شرح ذیل می باشد:
1 - صحبت کردن
2 - شنیدن
3 - خواندن
4 - نوشتن
تربیت مهارت های زبانی با توجه به هدف زبان آموز دارای سلسه مراتب متنوعی می باشد؛ اما به اعتقاد اکثر اساتید آموزش زبان مهارت خواندن با در اختیار داشتن یک ششم اهمیت در یادگیری زبان خارجی دارای جایگاهی مهم در این امر است. در فرآیند خواندن در اختیار داشتن منابع خارجی و زبان اصلی از اهم امور بوده که در این میان، داستان های کوتاه با توجه به القای حس درک در خواننده، اهمیت زیادی در فرآیند یادگیری مهارت خواندن و به طبع آن دیگر مهارت های زبانی دارد.
کتاب حاضر یکی از تازه ترین کتابهای منتشر شده در خصوص داستانهای کوتاه می باشد که توسط جیمز نلسون به رشته تحریر در آمده است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری