JMP Statistical Discovery v9.0.2

JMP Statistical Discovery v9.0.2

  • کاربرد : نرم افزار تجزیه و تحلیل داده های آماری و ساخت مدل پیش بینی
  • نسخه :Version 9.0.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : SAS Institute Inc
  • سیستم مورد نیاز : 2010
  • سال تولید : 2010

توضیحات

نرم افزار های زیادی برای داده کاوی، پیش بینی رفتار داده ها و ساخت مدل های پیش بینی وجود دارند اما مهمترین مسئله دستیابی به یک مدل پیش بینی صحیح با استفاده از تجزیه و تحلیل دقیق داده های فعلی است تا بتواند شما را در انجام تصمیم گیری های بهتر کمک کند.
نرم افزار JMP Pro نسخه Pro نرم افزار کشف و بررسی داده های آماریِ JMP (جامپ) است که الگوریتم های پیشرفته ای را برای کمک به ساخت، ارزیابی و مدیریت مدل های پیش بینی فراهم می کند و با ارائه تمامی قابلیت های پیشرفته ی JMP plus برای تجزیه و تحلیل های پیچیده تر از جمله مدل سازی پیش بینی و تکنیک های اعتبارسنج متقابل، بکار می رود. می توان گفت با استفاده از این نرم افزار کاربران می توانند هنگام کار با داده های آماری برای بررسی و اکتشاف در میان آن ها، قدرت و سرعت یک سوپر کامپیوتر را در کامپیوتر خود و با استفاده از یک رابط کاربری گرافیکی تجربه کنند.

Description

JMP Pro provides advanced algorithms to help you build, assess and manage predictive models. As the pro version of JMP statistical discovery software, JMP Pro goes to the next level by offering all the capabilities of JMP plus advanced features for more sophisticated analysis including predictive modeling and cross-validation techniques. Users can harness the power and speed of the supercomputer on their desk to explore and understand data in an easy-to-use interface.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری