Siemens UGS (PLM) NX I-DEAS v5 M1

Siemens UGS (PLM) NX I-DEAS v5 M1

  • کاربرد : نرم افزار مدل سازی
  • نسخه :Version 5 M1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Siemens AG
  • سال تولید : 2004

توضیحات

Siemens PLM NX شامل قابلیت های جدیدی می باشد که باعث افزایش انعطاف پذیری ، توسعه محصول و بهره وری آن سه برابر افزایش پیدا کرده است . ابزارهای جدید مانند ابزار 2D راه حلی است که مفهوم توسعه را آسان تر و سریع تر کرده و به ایجاد طرح ها پیشرفت و تحقق می بخشد . بخش NX نرم افزار یک محیط کاملا یکپارچه مدل سازی به شکل بخش فرعی می باشد که به طراحان انعطاف پذیری بیشتر برای تولید اشکال منحصر به فرد می دهد . رابط کاربری لمسی اختیاری جدید نرم افزار Siemens PLM NX گسترش وسیعی به قابلیت های طراحی کامل می دهد . ادغام تنگ تر به مدیریت چرخه عمر محصول (PLM) از طریق زیمنس محیط فضای کاری فعال مقدار زمان صرف شده برای جستجو اطلاعات مربوط به محصول را کاهش می دهد . NX 10 نیز شامل پیشرفت های متعدد در طراحی ، ساخت و مهندسی (CAD / CAM / CAE) و راه حل یکپارچه شده می باشد . افزایش پیچیدگی محصول باعث می شود مدل سازی 3D روش برتر طراحی محصول در سراسر جهان شود . با این حال، در برخی از صنایع از جمله ماشین آلات و الکترونیک پیچیده روش آسان تر و سریع تر طرح بندی و طراحی اولیه در 2D می باشد . راه حل توسعه مفهوم جدید 2D طراحان را قادر به کشف مفاهیم در 2D و آن را تا سه برابر سریع تر برای ایجاد طرح های جدید می کند . شما پس از طراحی در محیط 2D طرح را می توانید به محیط 3D ببرید .

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری