Unreal Development Kit UDK Unreal Engine 3 2012-07

Unreal Development Kit UDK Unreal Engine 3 2012-07

  • کاربرد : نرم افزار بازی سازی با موتور گرافیکی قدرتمند آنریل
  • نسخه :Version 3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Epic Games
  • سال تولید : 2012

توضیحات

اگر اهل بازی های کامپیوتری باشید به طور حتم برای یک بار هم شده نام Unreal را شنیده اید. این عنوان علاوه بر یک بازی معروف یک موتور گرافیکی قدرتمند است که بازی های زیادی توسط این موتور ساخته شده است. استدیو بازی سازی اپیک تا به حال توانسته توسط این موتور بازی سازی بازی های زیادی را عرضه نماید . استقبال بی نظیر کاربران از این موتور باعث شد تا سبک های دیگر هم به دسته موضوعات ساخت این استدیو اضافه شود. نرم افزار Unreal Engine یک موتور گرافیکی بسیار قدرتمند ساخت بازی‌های رایانه‌ای است که توسط Epic Games توسعه یافت و نسخه‌های جدید از این موتور گرافیکی نیز در حال توسعه است. Unreal Engine مجموعه کاملی از ابزارهای توسعه بازی است که توسط توسعه دهندگان بازی برای بازی سازها ایجاد شده است. استفاده از نسخه جدید این نرم افزار بسیار راحت است. استفاده کردن از این نرم افزار برای شما امکان یادگیری یک موتور بازی ساز و یک گردش کار برای پاسخگویی به تمامی نیازهای حال و آینده شما را فراهم خواهد کرد. از پروژه های کوچک موبایل تا بازی های باکیفیت کنسول و نیز بازی های رایانه ای را می توانید با استفاده از این نرم افزار انجام دهید. نسخه جدید این نرم افزار دارای ادیتور قدرتمند برای ایجاد فضا های مورد نظر می باشد.

Description

The Unreal Engine is a game engine developed by Epic Games, first showcased in the 1998 first-person shooter game Unreal. Although primarily developed for first-person shooters, it has been successfully used in a variety of other genres, including stealth, MMORPGs, and other RPGs. With its code written in C++, the Unreal Engine features a high degree of portability and is a tool used by many game developers today.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری