SilhouetteFX Silhouette 6.1.4.x64

SilhouetteFX Silhouette 6.1.4.x64

  • کاربرد : نرم افزار ساخت جلوه های ویژه
  • نسخه :Version 6.1.4
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64Bit
  • تولید کننده : SilhouetteFX
  • سیستم مورد نیاز : Windows- Operating System: PC (Windows 7, Windows 8, or Windows 10)- RAM: 1 GB of RAM (2 GB recomm
  • سال تولید : 2017

توضیحات

با پیشرفت روزانه ی صنعت جلوه های ویژه نیاز کاربران به برنامه هایی هر چه سریعتر و پیشرفته تر در این عرصه بیشتر از پیش می گردد. نرم افزار هایی که در عین کاربری ساده و قابل فهم بتوان با استفاده از آن ها جلوه هایی با کیفیت تولید نمود. Silhouette از جمله نرم افزار های قدرتمند در زمینه ی ساخت جلوه های ویژه است که با بهره گیری از آن می توان انواع جلوه ها و افکت ها مانند non-destructive paint ،keying ،matting ،warping ،morphing و ابزار تبدیل 2D و 3D و همچنین رتوسکوپی که به عنوان یکی از نقاط قوت و قابلیت های تحسین شده ی این نرم افزار شناخته می شود را ایجاد کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Silhouette:
- دارای موتور رتوسکوپی بسیار قدرتمند
- ساخت انواع جلوه ها و افکت ها
- تغییر سایز عکس ها و فایل ها به دلخواه کاربر
- پشتیبانی از فایل های چند بخشی
- امکان فوکوس و مات نمودن تصویر
- انجام Paint بر روی تصاویر
- امکان انتقال اشیا ما بین پروژه ها
- امکان اسکریپت نویسی fx.globals
- امکان تعریف Keyframe ها
- و ...

Description

Invaluable in post-production, Silhouette continues to bring best-of-class tools to the visual effects industry. Using an entirely stereoscopic workflow, all capabilities of Silhouette, including its award winning rotoscoping, non-destructive paint, keying, matting, warping, morphing, and 2D-3D conversion tools are stereo enabled.
Developed over the years with input by those working in the trenches, Silhouette runs like a well oiled machine. You will be up to speed with minimal effort and have the tools you need to handle the most challenging of shots. As visual effects artists ourselves, we understand your challenges and timelines. Our goal is to help you get the job done right, on time and on budget.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری