WebStorm 2017

WebStorm 2017

  • کاربرد : نرم افزار محیط برنامه نویسی جاوا اسکریپت
  • نسخه :Version 2017
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : JetBrains s.r.o
  • سیستم مورد نیاز : Microsoft Windows 8/7/Vista/2003/XP (incl.64-bit)- Intel Pentium III/800 MHz or higher (or compatib
  • سال تولید : 2017

توضیحات

جاوااسکریپت زبان برنامه نویسی اسکریپت مبتنی بر اشیاء است که توسط NetScape تولید شده‌است. این زبان، یک زبان شیءگرا است که بر اساس استاندارد ECMA-262 Edition 3 نوشته شده‌است. علیرغم اشتباه عمومی، زبان جاوااسکریپت با زبان جاوا ارتباطی ندارد، اگر چه ساختار این زبان به سی پلاس پلاس (++C) و جاوا شباهت دارد؛ که این امر برای یادگیری آسان در نظر گرفته شده‌ است. از همین رو دستور های متداول مانند if, for, try..catch ,"while" و... در این زبان هم یافت می گردند. این زبان می تواند هم به صورت ساخت یافته و هم به صورت شی گرا مورد استفاده قرار گیرد. در این زبان اشیاء با اضافه شدن متد ها و خصوصیات پویا به اشیاء خالی ساخته می‌شوند، بر خلاف جاوا. بعد از ساخته شدن یک شی به روش فوق، این شی می تواند به عنوان نمونه ای برای ساخته شدن اشیاء مشابه مورد استفاده قرار گیرد.

WebStorm نرم افزاری هوشمند و قدرتمند برای توسعه کد های جاوااسکریپت با Node.js است. با بهره گیری از این نرم افزار می توانید انواع کد های جاوا اسکریپت را به صورت هوشمند در سمت سرور و کلاینت تولید نمایید، عیب یابی کنید و به راحتی عملیات جستجو، دوباره نویسی و ... را بر روی کد هایتان اعمال نمایید. این نرم افزار در بالاترین سطح از زبان های JavaScript ،Node.js ،HTML و CSS پشتیبانی می کند و با فریم ورک های AngularJS ،React ،Meteor و ... به خوبی سازگار و یکپارچه است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار WebStorm:
- دارای محیط هوشمند برای توسعه کد های جاوااسکریپت
- استفاده از Node.js برای کد نویسی
- پشتیبانی از زبان های JavaScript ،Node.js ،HTML و CSS
- رابط کاربری جذاب با منو های ساده و کاربردی
- پشتیبانی از فریم ورک های AngularJS ،React ،Meteor و ...
- سرعت و دقت بالا در توسعه و عیب یابی کد ها
- اشکال زدایی، ردیابی و آزمایش کد ها
- امکان توسعه کد ها در سمت کلاینت و سرور
- امکان انجام عملیات دیباگ، جستجو و ... بر روی کد ها
- و ...

Description

WebStorm is a powerful IDE, perfectly equipped for complex client-side development and server-side development with Node.js.

Intelligent Coding Assistance
WebStorm helps you write code better thanks to the smart code completion, on-the-fly error detection, powerful navigation and refactoring!

Support for the Latest Technologies
The IDE provides first-class support for JavaScript, Node.js, HTML and CSS, as well as their modern successors. Supported frameworks include AngularJS, React, Meteor and more.
Version Control System
A unified UI for working with Git, SVN, Mercurial or other VCS is a real timesaver.

Seamless Tool Integration
Thanks to integration with tools like Grunt task runner, linters, npm, you can minimize the use of the command line. But any time you need Terminal, it's also available as an IDE tool window.

Debugging, Tracing and Testing
Use a powerful debugger for JavaScript and Node.js. Efficiently trace and profile your code with spy-js. Run unit tests with Karma or Mocha. All of that right in the IDE!
More info (open/close)

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری