iMyfone D-Port Pro 3.0.0.29

iMyfone D-Port Pro 3.0.0.29

  • کاربرد : نرم افزار انتقال اطلاعات آیفون و آیپد به کامپیوتر
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : iMyfone Technology
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری جدید، مفید و کاربردی به منظور استخراج اطلاعات گوشی‌ها و تبلت‌های شرکت اپل به حافظه کامپیوتر است. توسط نرم افزاری که در این مطلب از سایت مکسیران برای شما آماده کرده‌آیم، شما کاربران دستگاه‌های آیفون‌، آیپادتاچ و آیپد قادر هستید اطلاعات دستگاه‌های خود را به راحتی استخراج کرده و در سیستم خود نگهداری کنید. اگر شما نیز به دنبال روشی هستید که به کمک آن، بتوانید اطلاعات دستگاه‌های خود را به کامپیوتر منتقل کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم iMyFone D-Port را از دست ندهید.
نرم افزار مذکور به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به نصب نرم افزارهایی نظیر آیتونز و دردسرهای پیچیده‌ی آن، در محیطی زیبا و بسیار ساده، اقدام به استخراج اطلاعات خود کنید. به طور کلی این نرم افزار می‌تواند انواع اطلاعات شما نظیر تصاویر، موزیک‌ها، ویدیوها، یادداشت‌ها، شماره تلفن‌ها، پیامک‌ها و … را از انواع دستگاه‌های آیفون، آیپادتاچ و آیپد و یا حتی بک‌آپ‌های آیتونز و آی کلاد، به سیستم کامپیوتری‌تان منتقل کند.

Description

With iMyFone D-Port Pro, you can restore full backup made by iTunes, iCloud or backups made by iMyFone D-Port Pro software to your iPhone. You can chose and restore only the data you want, such as messages, WhatsApp data, or WeChat data!

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری