SideFX Houdini FX 16.0.763 x64

SideFX Houdini FX 16.0.763 x64

  • کاربرد : نرم افزار طراحی و مدلسازی سه بعدی
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : SideFX
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری قدرتمند برای مدل سازی و خلق افکت های ویژه و درعین حال یک پکیج کاربردی برای طرح های سه بعدی می باشد. این نرم افزار این امکان را برای شما فراهم می نماید تا طرح هایی زیبا و حرفه ای را بدون نیاز به استفاده از پلاگین های اضافی یا گروهی از برنامه نویس ها ایجاد نمایید. با استفاده از این برنامه با بکارگیری فناوری Houdini Master می توانید افکتهای ویدئویی خیره کننده و جذاب و انیمیشن های عالی را خلق نمایید، در میان ابتکاری بوجود امد ه در دهمین نسخه نرم افزار لازم به ذکر است که می توان از این برنامه بصورت متحد برروی چندین رایانه برروی یک شبکه داخلی لستفاده نمود ونیز محدودیتهای رفتاری افکتهای سیالات در این نسخه کاهش پیدا نموده و ابزار جدید Pyro FX برای ایجاد افکتهای دود و آتش افزوده شده است، علاوه بر این فناوری Interactive Photorealistic Rendering برای مشاهده سریع تغییرات بوجودآمده در صحنه های سه بعدی تزیینی استفاده شده است، ومی توانید با اطلاعات خود بصورت سه بعدی کار نمایید و می توانید با این برنامه تصاویر پیچیده و زیبا بدون نیاز به برنامه نویسی حرفه ای ایجاد نمایید ونیز با استفاده از افکتهای ویژه ویدئویی و انیمیشن نرم افزار قادر یه ساخت فیلمهای زیبا و جذاب خواهید بود. SideFX Houdini Master بگونه ای متفاوت ایجاد افکتهای پویا و بصری را با نمونه های زیبا ممکن می سازد.
قابلیتهای کلیدی نرم افزار SideFX Houdini Master :
خلق افکتهای ویژه ویدئویی و انیمشن های جذاب و خیره کننده
کار بصورت سریع، هوشمند و انعطاف پذیر
ارائه سطح جدیدی از ادراک طرح های گرافیکی
کنترل برروی تمامی ابزارها
بهره گیری از واسط گرافیکی مستقیم و کاربرپسند
مدل سازی چندضلعی
مدل سازی NURBS
خلق اشیای هندسی
ابزارهای اضافی برای ویرایش حرکات
انیمشن رویه ای و ویرایش حرکات
خلق و ویرایش صداهای زیبا
مدیریت نور و سایه ها
پشتیبانی یکپارچه از زبان برنامه نویسی Python
پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
و…

Description

Houdini FX combines superior performance and dramatic, ease-of-use to deliver a powerful and accessible 3D experience to VFX artists creating feature films, commercials or video games. With its procedural node-based workflow, Houdini lets you create more content faster to reduce timelines and enjoy enhanced flexibility in all your creative tasks. Houdini is perfect for Visual Effects artists and technical directors with its particle and dynamics environment. Houdini FX includes a complete toolset for studios that want to use it for other tasks such as lighting, animation or procedural modeling.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری