Anvsoft SynciOS Professional 6.2.5

Anvsoft SynciOS Professional 6.2.5

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت گوشی های اندروید و آی او اس
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Anvsoft Inc
  • سال تولید : 2017

توضیحات

ابزاری برای مدیریت گوشی های هوشمند از طریق اتصال به رایانه است که مدیریت آسان تر، برقرای ارتباط بین دستگاه (با سیستم عامل iOS یا Android) و رایانه و همچنین انتقال فایل بین انواع اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی و همچنین گوشی های آیفون، تبلت آیپد و پلیر آیپاد را میسر نموده است. هنگام صحبت دستگاه های iPad/iPhone/iPod می توان از نرم افزار SynciOS به عنوان بهترین جایگزینی برای آیتونز یاد کرد. این نرم افزار جابجایی نامحدود فایل های ویدئویی، موسیقی، عکس، اپلیکیشن، کتاب الکترونیکی، اطلاعات مخاطبین، پیام ها و ... را به صورت نامحدود و بدون زحمت ممکن نموده است. مواردی همچون دریافت برنامه های کاربردی سیستم عامل آی او اس به صورت آنلاین از منابع مجاز، دانلود ویدئو از سایت های به اشتراک گذاری ویدئو و تغییر فرمت ویدئو ها و فایل های صوتی، برای انتقال به دستگاه، ساخت آهنگ زنگ، ایجاد-ویرایش و مدیریت لیست پخش موسیقی، مدیریت آلبوم عکس و دانلود تصاویر از icloud و مدیریت محتوای iDevice ها و دستگاه های اندرویدی از طریق کامپیوتر، تعدادی از ویژگی های شایان ذکر این برنامه ی کاربردی هستند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Anvsoft SynciOS:
- انتقال نامحدود فایل بین PC و گوشی های هوشمند (با سیستم عامل iOS یا Android)
- دانلود ویدئو از بیش از 100 سایت به اشتراک گذاری ویدئو مانند YouTube, Facebook, Dailymotion, Vimeo, Metacafe, Howcast, Niconico و ...
- ابزارهای کاربردی نظیر: مبدل فرمت فایل صوتی/ تصویری و ابزار ساخت زنگ تماس
- دریافت فایل های حجیم بازی، اپلیکیشن، تصاویر پس زمینه و ...
- ایجاد، ویرایش و مدیریت لیست پخش موسیقی برای iPad/iPhone/iPod
- جایگزینی مناسب برای iTunes با ارائه تمام قابلیت های آن
- امکان تعیین کیفیت و فرمت فایل های ویدئویی
- راه حلی مناسب برای انتقال و مدیریت عکس ها بین iPhone/iPad/iPod, iCloud Photo Stream و PC
- تهیه نسخه پشتیبان از داده های iOS/Android
- و ...

Description

SynciOS Pro is the iTunes alternative to easily manage iPhone, iPad and iPod without iTunes, which offers you ultimate transfer solution between iOS devices and windows PC. Best Alternative to iTunes. Support newest iTunes 12.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری