Avanquest InPixio Photo Editor Premium 1.7.6521

Avanquest InPixio Photo Editor Premium 1.7.6521

  • کاربرد : نرم افزار ویرایش عکس
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : InPixio
  • سال تولید : 2017

توضیحات

هم اکنون همه ی افراد حرفه ای یا تازه کار می توانند عکس هایی با ظاهر حرفه ای جهت ارسال بر روی شبکه های اجتماعی یا دیگر مکان ها بسازند.
این نرم افزار امکان افزودن افکت های زیبایی در مقیاس گسترده را به شما می دهد. همینطور قاب ها و طراحی های آماده نیز در نرم افزار موجود است.
امکان برش و جابجایی به شما توانایی ایجاد تغییر در کانون و اندازه ی عکس را می دهد. گاهی اوقات عکس های گرفته شده در بیرون از منزل و با نور زیاد عکس را خراب و غیر قابل استفاده می کند
اما شما می توانید میزان نور یا کنتراست عکس ها را به نسبت نیازتان تغییر دهید.
InPixio Photo Editor با ظاهر کاربردی می تواند هر کاربر تازه کار و بی تجربه ای را در زیبا سازی و ویرایش آسان عکس خود همراهی کند تا عکس های شما نیز مانند کار فتوشاپیست های حرفه ای بنظر برسد.

ویژگی های نرم افزار در نسخه ی حرفه ای:
◊ بیش از ۸۰ قاب متفاوت
◊ بیش از ۱۰۰ فیلتر و افکت کاربردی
◊ ذخیره ی چندین عملیات انجام شده برای استفاده در پروژه های آتی
◊ ایجاد تغییرات همزمان در چند عکس
◊ و…

Description

Thanks to advances in technology, gone are the days of picking up photos at your local photo shop only to find out that so many potentially great pictures are useless due to improper lighting or poor composition.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری