Cambridge Structural Database 2017

Cambridge Structural Database 2017

  • کاربرد : پایگاه جامع و به روز شده از ساختارهای کریستالی
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : CCDC
  • سال تولید : 2017

توضیحات

پایگاه اطلاعات ساختمانی کمبریج (CSD) پایگاه جامع و به روز شده در جهان از ساختارهای کریستالی کاملا معتبر است. انتشار 2017 آن شامل بیش از 840،000 ورودی است - افزایش چشمگیر بیش از 55،000 وروردی! ساختارهای مهم و منحصر به فرد موجود در هر جای دنیا، CSD توسط دانشمندان در سراسر جهان استفاده می شود و پایگاه داده ساختار کامل کریستال برای شیمیدانانی که با هر نوع ترکیبات ارگانیک و فلزات ارگانیک کار می کنند، فراهم می کند.

Description

The Cambridge Structural Database (CSD) is the world's comprehensive and up-to-date database of fully validated crystal structures. The 2017 release contains over 840,000 entries - an impressive increase of more than 55,000 entries! Containing important and unique structures not available anywhere else, the CSD is used by scientists worldwide and provides the complete crystal structure database for chemists working with any organic and metal-organic compounds.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری