Geometric Stackup v2.1.0.15659

Geometric Stackup v2.1.0.15659

  • کاربرد : نرم افزار تجزیه و تحلیل میزان خطا حین مونتاز در قطعات صنعتی
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : geometricglobal
  • سال تولید : 2017

توضیحات

طراحی صنعتی امروزه مستمر دارد و در همه موارد و های مهندسی فقیر مهندسی کاربرد دارد. یکی از مسائل طراحی مهندسی تجزیه و تحلیل دقت در تولید است. کار نیاز به نرم افزاری دقیق برای که بتواند تمامی نیازهای مورد نیاز برای تخمین خطا و اسمبل قطعات را ایجاد نمایید. نرم افزار Geometric Stackup یکی از بهترین نرم افزارهای تجزیه و تحلیل میزان خطا حین مونتاز در قطعات صنعتی است. این نرم افزار ساده ترین و آسان ترین راه حل را برای تجزیه و تحلیل میزان خطای تولید و مونتاز در مونتاز و سرهم بندی قطعات با سرعت زیاد و نهایت سادگی می کند که باعث می شود محاسبات میزان خطا کاهش یابد. این نرم افزار می تواند به صورت خودکار بیشترین و کمترین میزان خطا را حین انجام اسمبل های مهم و بحرانی، با استفاده از روش بدترین حالت ممکن و RSS محاسبه نماید. این برنامه می تواند با بخش هندسی نرم افزار CAD نیز کار کند که روند قدیمی و خسته کننده یافتن خطا را به صورت دستی ساده می کند.ویزگی های نرم افزار Geometric Stackup:

– یکپارچه و سازگار با طراحی سیستم CAD

– پشتیبانی از چندین فایل CAD

– تولید گزارش و چاپ برای انتقال به استقاده کنندگان

-ارائه نتایج کامل

-ساده در کاربری

Description

Geometric Stackup provides a simple and accurate solution for performing analysis of the tolerances of dimensional chains of complex assemblies.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری